چهارشنبه 8 خرداد 1387

فراکسيون اقليت به رياست لاريجانی رای داد، آفتاب

مسلم است که رئيس مجلس هر چه آرای بالاتری داشته باشد در مجامع سياسی و بين المللی از اهميت بالاتری برخوردار است لذا فراکسيون اقليت تصميم گرفت به ايشان رای دهد.


آفتاب: محمدرضا خباز عضو فراکسيون اقليت و منتخب مردم بردسکن گفت: «فراکسيون اقليت در انتخابات رييس مجلس به رياست لاريجانی رای داد».

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، خباز در جمع خبرنگاران افزود: «با توجه به سخنان آقای لاريجانی در جمع اصولگرايان مبنی بر اينکه گروه های سياسی و از جمله اقليت را به رسميت می شناسد، در فراکسيون اقليت به اين نتيجه رسيديم که به ايشان برای رياست مجلس هشتم رای بدهيم».

خباز خاطرنشان کرد: «عليخانی، نريمان و انصاری منتخبان، بوئين زهرا و آوج، بابل و زنجان هيات سه نفره ای بودند که روز گذشته به نمايندگی از فراکسيون اقليت به ديدار آقای لاريجانی رفته و با وی اعلام بيعت کرده اند».

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در خصوص آرای رئيس مجلس اظهار داشت: «آنچه مسلم است اينکه رئيس مجلس هر چه آرای بالاتری داشته باشد در مجامع سياسی و بين المللی از اهميت بالاتری برخوردار است لذا فراکسيون اقليت تصميم گرفت به ايشان رای دهد».

از خباز در خصوص رای فراکسيون اقليت به آقای ابوترابی فرد سوال شد که وی در پاسخ گفت:« در اين مورد در فراکسيون هماهنگی نشده بود اما آرای ايشان معنا دار بود و رای فراکسيون به ايشان يک جور تصميم ناننوشته بود».

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فراکسيون اقليت به رياست لاريجانی رای داد، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016