سه شنبه 21 خرداد 1387

علت واکنش قاطع هیأت نظارت به خبر استعفای مظاهری، فردا

در واقع علت واکنش قاطع هیأت نظارت به خبر استعفای مظاهری را بايد در علت ناراحتی مظاهری جست. جايی که سابقه تغييرات در دولت در خصوص رفتار برخی رسانه های مدعی حمايت از دولت قابل نقد است.


علت واکنش قاطع هیأت نظارت به خبر استعفای مظاهری را بايد در علت ناراحتی مظاهری جست.

به گزارش «فردا»، در حاليکه يکی از علل توقيف سه روزه خبرگزاری فارس جلوگيری از ايجاد تزلزل در سطوح عالی مديريتی دولت عنوان شده است اما قطعا يکی از علل مغفول در اين ميان شيوه رسانه ای دولت می باشد که مورد اعتراض مظاهری واقع شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين خصوص يک سايت خبری نزديک به دولت در شرح ماجرا نوشته است: «انتشار خبر جايگزينی داوودی با رئيس کل بانک مرکزی در خبرگزاری فارس به عنوان خبرگزاری نزديک به دولت، تلقی طراحی يک برنامه برای واداشتن مظاهری به استعفا را کرد. مظاهری پس از انتشار اين خبر در تماس با يکی از وزرا با اشاره به ديدار اخير خود با رئيس جمهور و تأکيد وی بر ادامه فعاليت در بانک مرکزی گلايه کرده است که در صورت ضرورت استعفای وی نيازی به اين فضاسازی های رسانه ای نيست.»

بنابر خبری که اين رسانه مدعی حمايت از دولت منتشر کرده است، سابقه ذهنی مظاهری در انتشار خبر تغييرات دولتی در برخی رسانه های نزديک به دولت باعث شده تا وی بلافاصله نسبت به اين مسئله واکنش نشان دهد.

گفتنی است حجم قابل توجهی از پيش خبرهای مربوط به تغييرات در دولت در اين سايت خبری نزديک به دولت منتشر شده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علت واکنش قاطع هیأت نظارت به خبر استعفای مظاهری، فردا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016