پنجشنبه 23 خرداد 1387

اطلاعات تازه در مورد فعاليت دو ساله ی پاليزدار در مرکژ پژوهش های مجلس، انتخاب

خبرگزاری انتخاب : يک منبع مطلع به خبرنگار سياسی خبرگزاری «انتخاب»، گفت: آن ها که ارتباط با عباس پاليزار را تکذيب می کنند، او را خوب به ياد دارند، اما به دليل جنجال های اخير اصلا وجود وی را نيز منکر شده اند.

يک منبع مطلع به خبرنگار سياسی خبرگزاری «انتخاب»، گفت: آن ها که ارتباط با عباس پاليزار را تکذيب می کنند، او را خوب به ياد دارند، اما به دليل جنجال های اخير اصلا وجود وی را نيز منکر شده اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در خصوص شغل پاليزدار در کميته تحقيق و تفحص از قوه قضائيه گفت؛ ايشان دبير کميته تحقيق و تفحص مجلس هفتم از قوه قضائيه مستقر در سازمان بازرسی کل کشور بود، حال جالب اين است همان ها که با او کار می کردند وجودش را نيز منکر می شوند.

اين منبع مطلع افزود: از همه مضحک تر اطلاعيه مرکز پژوهش های مجلس است، در حالی که شخص پاليزدار چيزی در اين مورد نگفته بود، اما قريب به دو سال با اين مرکز کار کرده و حقوق دريافت کرده و احکامش نيز وجود دارد.

اين منبع آگاه افزود: همکارانی که فعاليت او با کميته تحقيق و تفحص مجلس از قوه قضائيه را تکذيب می کنند، يادشان باشد که ايشان حکم و تقديرنامه ای که برای همين کار به ايشان داده شده در اختيار دارند و اتفاقا در اختيار ما نيز هست.

وی در خصوص چگونگی ورود پاليزدار به کميته تحقيق و تفحص گفت: ايشان از طرف آقای دکتر دهقان و خانم آجرلو به سمت دبير کميته تحقيق و تفحص مجلس هفتم از قوه قضائيه مستقر در سازمان بازرسی کل کشور منصوب شد. حکم انتصاب شان نيز موجود است.

وی اضافه کرد: حتی يک سال و نيم ايشان حقوق گرفته اند که از قضا فيش های آن نيز موجود است. ضمن اينکه پس از پايان ماموريت نيز به پاليزدار تقديرنامه ای داده شد، که ان را می شود در خانه اش ديد . البته الان را نمی دانم!

اين منبع مطلع اخبارمنتشر شده در برخی رسانه مبنی بر اين که «پاليزدار دستگير شده، با پاليزدار که چنين سخنانی را به زبان آورده متفاوت است»، را رد يا تاييد نکرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اطلاعات تازه در مورد فعاليت دو ساله ی پاليزدار در مرکژ پژوهش های مجلس، انتخاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016