سه شنبه 21 خرداد 1387

ارتباط ويژه توکلی و پاليزدار؟ انتخاب

خبرگزاری انتخاب : خبرنگار سرويس سياسی خبرگزاری «انتخاب»، به نقل از يک منبع مطلع گزارش داد: پاليزدار رئيس امور زيربنايی مرکز پژوهش‌های مجلس ارتباط ويژه ای با احمد توکلی رييس اين مرکز دارد.

خبرنگار سرويس سياسی خبرگزاری «انتخاب»، به نقل از يک عضو مرکز پژوهش های مجلس گزارش داد: پاليزدار رئيس امور زيربنايی مرکز پژوهش‌های مجلس ارتباط ويژه ای با احمد توکلی رييس اين مرکز دارد.

بنابراين گزارش، وی ادعا کرد: با وجود حمايت پاليزدار از اظهارات رييس جمهور در مورد مفاسد اقتصادی، ارتباط چندانی بين مجموعه ی دولت و پاليزدار نيست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين منبع مطلع گفت: توکلی از دوستان نزديک پاليدار است که در مرکز پژوهش، پرونده های متعددی را در جريان «تحقيق و تفحص از قوه قضاييه» در اختيار پاليزدار گذاشته است.

وی، اقدامات اخير و انتساب پاليزدار به دولت را برنامه ای از پيش تعيين شده توصيف و ادعا کرد: مرکز پژوهش ها نمی تواند منکر فعاليت گسترده پاليزدار در اين مرکز شود.

اين عضو مرکز پژوهش های مجلس تصريح کرد: البته توکلی مايل به افشای نام برخی افراد نبوده و تنها خواستار افشای نام برخی چهره ها بوده است.

توکلی که در انتخابات گذشته به عنوان کانديدا در انتخابات رياست جمهوری شرکت کرده بود اعلام کرده بود که برای مقابله با هاشمی رفسنجانی وارد ميدان انتخابات شده است.

پاليزدار رئيس امور زيربنايی مرکز پژوهش‌های مجلس ، مشاور کميسيون اقتصادی مجلس و همچنين دبير کميته تحقيق و تفحص مجلس از قوه قضائيه بوده است.

اين در حالی است که چندی پيش، مرکز پژوهش‏های مجلس شورای اسلامی اخبار مربوط به انتساب پاليزدار به خود را تکذيب و هرگونه انتساب يا سوء استفاده از عناوين اين مرکز را قابل پيگرد قانونی دانست.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ارتباط ويژه توکلی و پاليزدار؟ انتخاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016