دوشنبه 27 خرداد 1387

اعتراض به درج مطلب داريوش سجادی در خبرنامه گويا، امضا محفوظ

اديتور محترم سايت گويا

متاسفانه در مقاله آقای سجادی به گونه ای عنوان شده که انگار دانشجويان زنجان فاحشه ای را اجير کرده و آن را در مسير معاون دانشگاه نهاده اند و معاون هم با اوج تقوا و اخلاق در نتيجه دلبری های اين فاحشه از راه به در شده است. ايشان درخواست دانشجويان مبنی بر مخفی ماندن هويت دانشجوی دختر را مساوی با مجرم بودن وی گرفته اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در حالی که چشم بستن بر واقعيات و نشستن در جای معلم اخلاق بسيار آسان است. آقای معاون به زور و تهديد و ارعاب دانشجوی دختر بی گناه را به اتاق خود خواسته و قصد ارتباط با وی را داشته است. مزاحمت های اين آقای معاون که حالا سجادی نگران حرمتش است به گونه ای بوده که برخی ديگر از دانشجويان نيز متوجه داستان شده بودند توجه خبرنامه گويا را به لينک زير جلب می کنيم

http://www.meydaan.com/Showarticle.aspx?arid=570

پس مقاله سجادی از اساس خنده دار است. هيچ کس اين آقا را در موقعيت معصيت قرار نداده بلکه ايشان دختر دانشجو را در دو راهی سکس و يا اخراج قرار داده بوده است. از سوی ديگر اگر چنين فيلمی نبود مگر در موارد مشابه در تبريز و کرمانشاه کسی حرف دختران مظلومی را که تنها به جرم داشتن دوست پسر در دانشگاه بايد به کميته انضباطی می رفته و در آن جا با ريشوهای حاضر همخوابگی می کرده اند باور کرد؟

اين چند سطر صرفا جهت اطلاع آقای سجادی و همچنين تغيير نگاه دوستان ما در خبرنامه گويا ارسال شده است.

با تشکر

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اعتراض به درج مطلب داريوش سجادی در خبرنامه گويا، امضا محفوظ' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016