چهارشنبه 29 خرداد 1387

سردار جزايری: فرانسه بنی صدر را تحويل دهد، انتخاب

خبرگزاری انتخاب - معاون فرهنگی ستاد کل نيروهای مسلح گفت: اسناد و مدارک زيادی دال بر برنامه ريزی و هدايت اقدامات تروريستی توسط بنی صدر و گروهک منافقين که در اثر آن تعدادی از شهروندان ايرانی به شهادت رسيده اند وجود دارد و دولت فرانسه که ادعای طرفداری ازحقوق بشر و ضديت با تروريست ها را دارد بايد نسبت به تحويل اين جنايتکار به دولت و ملت ايران اقدام کند.

معاون فرهنگی ستاد کل نيروهای مسلح تاکيد کرد : فرانسه بايد بنی صدر را به ايران تحويل دهد.

به گزارش خبرنگار امور دفاعی خبرگزاری «انتخاب»، سردار سيد مسعود جزايری که همزمان با سالروز عزل بنی صدر از رياست جمهوری در جمع مسئولين نيروهای مسلح سخن می گفت، با بيان مطلب فوق اظهار داشت: روند حوادث و وقايعی که از آغاز رياست جمهوری بنی صدر تا عزل و فرار خفت بار وی رقم خورد نشان می دهد که تدبير انقلابی حضرت امام (ره) در برکناری وی از فرماندهی کل قوا و سپس تصميم انقلابی و هوشمندانه مجلس شورای اسلامی در صدور رای عدم کفايت او، در مجموعه نظام و کشور، وحدت و اراده فراگير و منجسم برای رويارويی با دشمنان انقلاب و نظام به ويژه درعرصه های دفاع مقدس در برابر جنگ تحميلی صدام و قدرت های بزرگ جهانی ايجاد کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

معاون فرهنگی وتبليغات دفاعی ستاد کل نيروهای مسلح افزود: حضرت امام (ره) با آگاهی و شناخت عميق از شخصيت و صفات فردی و اخلاقی بنی صدر همواره با نصيحت و اتخاذ رويکردی ارشادی سعی در اصلاح وهدايت بنی صدر را داشت، اما وابستگی ها و دامنه غرور و عمق منيت هرگز اجازه فرصت يافتن برای بهره مندی از فروغ شخصيت و مکتب والای امام (ره) را به وی نداد.

وی با اشاره به همکاری بنی صدر و منافقين افزود: هر چند بعد از عزل بنی صدر از رياست جمهوری ، در اثر جريان های تروريستی تعدادی از بهترين شخصيت های نظام به شهادت رسيدند ، ليکن ايجاد يکدستی در بدنه مديريتی نظام و جايگزين شدن شخصيت های وارسته، بسياری از چالش های مديريتی به وجود آمده را ترميم نمود. در عين در همين مقطع زمانی است که پيروزی های رزمندگان اسلام در مصاف با دشمن خارجی يکی پس از ديگری شکل می گيرد و فضای جديدی در کشور، منطقه و جهان به وجود آورد به طوری که در همان شب برکناری بنی صدر رزمندگان با عملياتی "بنام فرمانده کل قوا - خمينی روح خدا" اولين پيروزی را نصيب جبهه حق نمودند.

سردار جزايری پيرامون تلاش بنی صدر برای اختلاف در سپاه و ارتش و وابستگی به بيگانگان بيان داشت: يکی از ويژگی های بنی صدر تلاش برای ايجاد اختلاف ميان ارتش وسپاه بوده، آن هم در زمانی که نظامی های دشمن خارجی، بخشی ازخاک کشور عزيزمان ايران را به اشغال خود درآورده بودند. بعدها که اسناد وابستگی بنی صدر به سرويس های آمريکايی کشف شد اين حقيقت آشکار گرديد که تا چه حد وحدت و همدلی نهادهای داخلی با يکديگر برای دشمن از اهميت برخوردار است.

وی در بخش ديگری به عملکرد بنی صدر در جريان تجاوز نظامی آمريکايی ها به صحرای طبس اشاره نمود و گفت: هر چند بنا به اراده الهی تهاجم نظامی آمريکا در مصاف با شن های روان صحرای طبس دچار شکست و ناکامی شد، ليکن اقدام بنی صدر مبنی بر بمباران آثار به جای مانده آمريکايی ها در صحرای طبس - حاوی اسناد طبقه بندی شده سری - خيانت بزرگ و آشکار اين شخص وابسته را بيش از پيش روشن نمود.

جزايری در بخش ديگری از سخنان خود ضمن انتقاد شديد از حضور عناصر ضد انقلاب و مجرمين فراری در خاک فرانسه و حمايت دولت اين کشور از تروريست ها افزود: اسناد و مدارک زيادی دال بر برنامه ريزی و هدايت اقدامات تروريستی توسط بنی صدر و گروهک منافقين که در اثر آن تعدادی از شهروندان ايرانی به شهادت رسيده اند وجود دارد و دولت فرانسه که ادعای طرفداری ازحقوق بشر و ضديت با تروريست ها را دارد بايد نسبت به تحويل اين جنايتکار به دولت و ملت ايران اقدام کند.

وی تاکيد کرد: يکی از راههای ارتقا و توسعه روابط ميان جمهوری اسلامی ايران و کشورهای اروپايی، بيرون کردن تروريست های ضد انقلاب ايرانی از کشورهای اروپايی است. مع الاسف تعدادی از دولت های اروپايی تحت تاثير لابی صهيونيست ها و دولت آمريکا همچنان به حمايت از گروهک ها و اشخاص تروريست از جمله منافقين و بنی صدر ادامه می دهند.

اين مقام مسئول در نيروهای مسلح در پايان با اشاره به عبرت ها و نکات آموزنده عزل و فرار بنی صدر و بر ملا شدن نقشه ها و توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب گفت: الگوی جديد اداره کشور بر اساس رهبری ولايت فقيه که ازابتکارات انقلاب اسلامی ايران می باشد در جوهره و ذات خود دارای توانمندی هايی می باشد که قادر است کشور و جامعه را در مواجهه با بحران های سخت با کمترين آسيب ها، به سلامت عبور دهد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سردار جزايری: فرانسه بنی صدر را تحويل دهد، انتخاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016