دوشنبه 10 تیر 1387

محمد سلامتی: خاتمی کانديدای مجاهدين انقلاب، مهر

- اصلاح طلبان ۱۳ تير تصميم گيری می کنند

دبير کل سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی از انتخاب سيد محمد خاتمی به عنوان کانديدای اين تشکل سياسی برای حضور در انتخابات رياست جمهوری دهم خبر داد.
محمد سلامتی، دبير کل سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برخی اخبار مبنی بر انتخاب سيد محمد خاتمی به عنوان کانديدای برخی گروه های اصلاح طلب برای حضور در انتخابات رياست جمهوری دهم، اظهارداشت: سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی هم مثل مجمع روحانيون و برخی احزاب اصلاح طلب در جلسات داخلی بحث کرده و به اين نتيجه رسيده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی با بيان اينکه هر کدام از احزاب اصلاح طلب درباره انتخاب کانديدای اين طيف در انتخابات نظرات مشخصی دارند، افزود: سازمان مجاهدين در جلسات مختلف خود مسئله انتخاب کانديدای رياست جمهوری را مورد بحث و بررسی قرار داد و در نهايت بر روی کانديداتوری آقای خاتمی به اجماع رسيد.

رئيس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات همچنين با اشاره به جلسه شب گذشته اين شورا، تصريح کرد: در اين جلسه ضمن تاکيد بر حضور فعال و هماهنگ شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در انتخابات آينده رياست جمهوری، قرار شد تا کميته های مختلف در اين خصوص فعال شوند.

وی از برگزاری جلسه ای مشترک ميان دبيران کل احزاب اصلاح طلب در روز پنج شنبه ۱۳ تير به منظور تصميم گيری و تبادل نظر در خصوص چگونگی حضور اين طيف در انتخابات رياست جمهوری دهم خبر داد و گفت: در اين جلسه نسبت به تعيين مکانيزمی واحد از سوی احزاب اصلاح طلب برای حضور هرچه بهتر در انتخابات رياست تصميم گيری خواهد شد.

سلامتی تصميم گيری درباره رسيدن به کانديدايی واحد از سوی اصلاح طلبان در انتخابات رياست جمهوری دهم را از ديگر محورهای احتمالی جلسه دبيران کل احزاب اصلاح طلب برشمرد و ادامه داد: چون هر کدام از احزاب اصلاح طلب در جلسات درونی خود برای معرفی يک کانديدا در انتخابات رياست جمهوری به نتايجی رسيده اند، اين جلسه می تواند به اتخاذ تصميمی واحد از سوی گروه های عضو اين طيف نيز منجر شود.

رئيس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با تاکيد بر اينکه اين شورا تاکنون درباره کانديدای مشخصی بحث و گفتگو نداشته است، يادآوری کرد که در حال حاضر آنچه بيش از همه اهميت دارد مسئله نحوه ورود اصلاح طلبان و تعيين مکانيزمی واحد و کارآمد از سوی اين طيف در انتخابات رياست جمهوری آينده است که به احتمال فراوان بخش قابل توجهی از جلسه ۱۳ تير دبيران کل احزاب اصلاح طلب را به خود اختصاص خواهد داد.

وی در پايان درباره احتمال اجماع اصلاح طلبان در انتخابات رياست جمهوری برای معرفی يک کانديدای واحد خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه گروه های اصلاح طلب از آمادگی و انعطاف کافی در اين موضوع برخوردار هستند و تجاربی که از چند انتخابات اخير کسب کرده اند، موضوع اجماع اصلاح طلبان برای معرفی يک کانديدای واحد در انتخابات رياست جمهوری دهم دور از ذهن نيست.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محمد سلامتی: خاتمی کانديدای مجاهدين انقلاب، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016