چهارشنبه 12 تیر 1387

۶۰۰ گردان امام حسين‌ بسيج در نيروی زمينی سپاه تشکيل می‌شود، فارس

خبرگزاری فارس: با هدف استفاده بهتر از توان رزمی و قابليت‌های بسيجيان، بيش از ۶۰۰ گردان امام حسين‌(ع) بسيج طی سال جاری در نيروی زمينی سپاه تشکيل می‌شود.


به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، پس از تحولات صورت گرفته در نيروی زمينی سپاه و نيروی مقاومت بسيج و تشکيل سپاه‌های خود اتکا و مستقل استانی، طرح اتصال يگانهای رزم نيروی زمينی سپاه با نيروهای بسيج به طور جدی‌تر پيگيری و اجرايی شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين طرح با هدف ارتقای سطح توان و آمادگی رزم نيروی زمينی و بسيج از طريق آموزش، سازماندهی و بکارگيری بسيجيان در جهت تحقق و توسعه يک به سه گردانهای رزم در سراسر کشور ايجاد می شوند.
گردانهای امام حسين(ع) در کنار نواحی و حوزه‌های مقاومت و متناسب با مراکز جمعيتی و ترکيب آن مستقر می شوند و ماموريت اصلی آنها آموزش نظامی بهتر بسيجيان است. ترکيب اين نيروها پاسدار - بسيجی بوده و آموزشهايی که به آنها داده می شود متناسب با منطقه سرزمينی محل استقرارشان است.
طبق برنامه‌ريزی انجام شده تا پايان سال ۸۷ بيش از ۶۰۰ گردان امام حسين(ع) در کشور راه اندازی خواهد شد که تاکنون بيش از ۲۰۰ گردان ساماندهی شده‌اند.
تعيين نيازمنديها و تهيه و تنظيم تقويم آموزشی متناسب با پراکندگی نيروهای بسيجی، تدوين جدول زمان بندی اجرای آموزشهای تکميلی بين فرماندهان يگانها و نواحی بسيج با سپاههای استانی، همکاری نواحی مقاومت بسيج جهت استفاده از پادگانها و اردوگاه ها و مراکز نيروی زمينی سپاه و همکاری نيروی مقاومت بسيج برای استفاده از مربيان بسيجی در اين آموزشها از محورهای اجرايی اين طرح است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به '۶۰۰ گردان امام حسين‌ بسيج در نيروی زمينی سپاه تشکيل می‌شود، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016