شنبه 15 تیر 1387

تجمع مجدد دانشجويان علوم پزشکی شيراز در اعتراض به مشکلات صنفی، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: دانشجويان دانشگاه علوم پزشکی شيراز برای دومين بار طی هفته جاری در اعتراض به مشکلات صنفی تجمع کردند. شب گذشته دانشجويان دختر ساکن خوابگاه ارم دانشگاه علوم پزشکی شيراز در اعتراض به مشکلات صنفی دست به تجمع اعتراض آميز زدند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

طبق دستورالعمل جديد مديريت امور دانشجويی، از ساعت ۳۰/۹ درب خوابگاه بسته شده و حضور و غياب در اتاق ها انجام خواهد شد و دانشجويانی که بين ساعت ۳۰/۹ تا ۱۰ به خوابگاه مراجعه نمايند بايد در پشت درب بسته بمانند. دانشجويان تجمع کننده نحوه ی رفتار مسوولان در مورد پشت درب نگه داشتن آنان را توهينی بزرگ به خود اعلام نموده و خواستار لغو هر چه سريع تر اين دستور العمل شدند. با آغاز تجمع، مدير خوابگاه، دانشجويان را تهديد به احضار به کميته انضباطی کرد ولی با اين وجود دانشجويان به اعتراضات خود ادامه داند. به گزارش خبرنامه اميرکبير، از آن جا که به خواسته دانشجويان مبنی بر حضور يکی از مسوولين جهت پاسخگويی به مشکلات پاسخ منفی داده شد، آنان اعلام کردند که در صورت برآورده نشدن اين خواسته تجمع را به محوطه ی خوابگاه خواهند کشاند. در پی اعلام اين مسئله از سوی دانشجويان مسوول اداره ی خوابگاه ها در جمع آنان حاضر شد.

دانشجويان خواسته های خود را از قبيل لغو هر چه سريع تر دستورالعمل جديد، پايان دادن به برخوردهای توهين آميز مديريت خوابگاه، عدم تخليه خوابگاه در تابستان و … بيان و اعلام کردند که به هيچ عنوان خوابگاه را در تابستان تخليه نخواهند نمود.

مسوول اداره خوابگاه ها در پاسخ به دانشجويان اعلام کرد که اقدامات انجام گرفته دستور مدير مافوق وی می باشد. دانشجويان اين پاسخ را قانع کننده ندانسته و تجمع خود را تا ساعت يک بامداد جمعه ادامه داده و خواستار حضور و پاسخگويی معاونت دانشجويی شدند. با توجه به ادامه تحصن دانشجويان، دکتر بلندپرواز، معاونت دانشجويی دانشگاه شنبه شب برای پاسخگويی در جمع دانشجويان حاضر خواهد شد.

شايان ذکر است که دانشجويان پسر خوابگاه شهيد دستغيب اين دانشگاه نيز يکشنبه گذشته در اعتراض به مشکلات صنفی از قبيل قطع اينترنت اتاق ها، برخوردهای توهين آميز حراست، مشکلات سلف سرويس و … تجمع اعتراض آميز برگزار کردند که معاونت دانشجويی با حضور در جمع دانشجويان از آنان عذرخواهی کرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تجمع مجدد دانشجويان علوم پزشکی شيراز در اعتراض به مشکلات صنفی، اميرکبير' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016