دوشنبه 24 تیر 1387

معاون وزير دفاع: موشک‌های شهاب ۳ ايران بيش از دو هزار کيلومتر برد دارد، فارس

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده وزير دفاع تاکيد کرد: موشک‌های بالستيک شهاب ۳ با برد بيش از دو هزار کيلومتر که اخيرا پرتاب شدند دارای دقت بسيار بالايی هستند.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان صنايع دفاع، امير سرتيپ نصرالله عزتی معاون هماهنگ‌کننده وزير دفاع در حاشيه گردهمايی بسيجيان وزارت دفاع اظهار داشت: سلاح‌ها و موشک‌های کشورمان ۱۰۰ درصد توسط نيروهای ايرانی ساخته می‌شوند و هيچ محدوديتی برای ساخت و توليد انبوه آنها نداريم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی توان موشکی ايران را عاملی برای بازدارندگی دشمنان از هرگونه تجاوز عليه ايران و موجب افزايش توازن قوا در منطقه به نفع کشورمان اعلام کرد و گفت: موشک‌های بالستيک شهاب ۳ با برد بيش از دو هزار کيلومتر که اخيرا پرتاب شدند دارای دقت بسيار بالايی هستند.
عزتی تاکيد کرد: همچنين انواع موشک‌های زمين به دريا، موشک‌های هوشمند کروز دريا به دريا و ساحل به دريا که می‌توانند اهدافی را دنبال کنند، از جمله توان موشکی جمهوری اسلامی ايران است که کارايی و دقت خود را نشان داده‌اند.
به گفته وی انواع موشک‌های کروز ايران توانستند در رزمايش اخير پيامبر اعظم (ص) سپاه اهدافی را در عمق آب‌ها مورد اصابت قرار دهند که ساخته دست متخصصان و نخبگان بسيجی وزارت دفاع است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معاون وزير دفاع: موشک‌های شهاب ۳ ايران بيش از دو هزار کيلومتر برد دارد، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016