پنجشنبه 24 مرداد 1387

نماينده ساری در مجلس در باره صحت مدرک علی کردان: آيا انگليس می تواند درباره وزير جمهوری اسلامی داوری کند؟ ايرنا

تهران-خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا): نماينده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: جای تاسف دارد که در اين فضای سنگين برخی "استعمارگر پير" انگليس را داور قرار می دهند و از اين کشور درباره مدرک وزير جمهوری اسلامی ايران، استعلام می کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

"سيد رمضان شجاعی کياسری" روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار سياسی ايرنا افزود: آيا انگليس می تواند درباره وزير جمهوری اسلامی ايران داوری کند؟ چرا اين عده بايد انگليس را مرجع تاييد و تکذيب يک وزير کشور قرار دهند؟
وی با اشاره به اينکه کسانی که به اين قضيه دامن می زنند، خود تحصيل کرده انگليس هستند، افزود: تمام روحيات، فکر و انديشه فردی و اجتماعی اين افراد در انگليس شکل گرفته است.
عضو کميسيون فرهنگی مجلس تاکيد کرد: پاسخ انگليسی ها در اين خصوص مشخص بوده و سابقه تاريخی آن نيز با ايران و انقلاب اسلامی معلوم است.
شجاعی کياسری در ادامه تصريح کرد: مجلس به توانمندی علی کردان رای داده است نه به مدرک او.
اين نماينده مجلس ادامه داد: مدرک دکترا شرط ورود به هيات دولت نيست، در همين دولت و دولت های قبلی نيز بودند کسانی که به سمت وزارت با مدرک ليسانس و فوق ديپلم منصوب شدند.
وی يادآور شد: آقای کردان اعلام کرده است مدرک دکترای من افتخاری است، مدرک افتخاری نيز تعريف خاص خود را دارد و دانشگاهيان فرهيخته و فهيم اين امر را می دانند.

Copyright: gooya.com 2016