شنبه 26 مرداد 1387

اطلاعيه در باره سومين گردهمايی سراسری جنبش جمهوری خواهان دمکرات و لائيک ايران در بروکسل

سومين گردهمايی سراسری جنبش جمهوری خواهان دمکرات و لائيک ايران، از ۱۹ تا ۲۱ سپتامبر در بروکسل


جنبش جمهوری خواهان دمکرات و لائيک ايران به پيشواز برگزاری سومين گردهمايی سراسری خود می رود. گردهمايی سوم با همت همراهان و همچنين همياری "جمعيت دفاع از جبهه جمهوری و دمکراسی در ايران" در بلژيک و در روزهای ۱۹تا ۲۱سپتامبر در شهر بروکسل برگزار می گردد.
در روز اول جمعه ۱۹ سپتامبر، کنفرانسی با حضور نمايندگان احزاب و شخصيت های بلژيکی و ايرانی برگزار خواهد شد. شرکت در اين کنفرانس برای عموم آزاد است. کنفرانس عمومی ۱۹ سپتامبر ضمن معرفی اين جنبش به بررسی موارد زير خواهد پرداخت:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

۱ ـ زمينه ها و چالش های گفتمان های لائيسيته، دمکراسی و جمهوری در ايران
۲ ـ ضرورت همبستگی ملی و بين المللی در تقويت صدای سوم در حمايت هرچه گسترده تر از جنبش های دمکراتيک در ايران و افزايش فشارهای سياسی بين المللی برای به عقب راندن جمهوری اسلامی و وادار کردن آن در به رسميت شناختن حقوق شهروندی، برقراری آزادی های دمکراتيک و رعايت حقوق بشر در ايران به عنوان شالوده "راه سوم" که دست ردی است هم به سينه طرفداران همسويی با جمهوری اسلامی ايران و هم طرفداران هرنوع حمله نظامی به ايران.
گردهمايی سراسری در روزهای شنبه و يکشنبه ۲۰ و ۲۱ سپتامبر يکسره به بررسی مسائل ويژه جنبش جمهوری خواهان دمکرات و لائيک ايران اختصاص خواهد يافت. از جمله ارزيابی از اوضاع سياسی روز و موضع ما، ترازنامه و چشم انداز اين جنبش، ساختار و برنامه عمل آن، فراز و فرودها و دشواری های تاکنونی، چگونگی گسترش پيوند با جنبش های دمکراتيک و حقوق بشری در داخل و همکاری با ديگران در دستور کار اين دو روز خواهد بود.
از همراهان و علاقه مندان به شرکت در سمينار و گردهمايی سراسری درخواست می کنيم برای سازمان دادن هر چه بهتر گردهمايی تا ۱۰ سپتامبر از طريق تلفن و آدرس های ميل تماس گرفته و ثبت نام نمايند. برای کسب اطلاعات بيشتر از تدارکات سياسی و عملی گردهمايی سوم می توانيد به سايت ندای آزادی http://www.tabja.com/ مراجعه کنيد.

زمان و مکان

جمعه ۱۹سپتامبر از ساعت ۱۷ تا ۲۳، دانشگاه آزاد بروکسل ـ دانشکده جامعه شناسی
آدرس :
Avenue Jeanne ، 1050-IXELLES ـ Bruxelles ( Sociologie)

شنبه ۲۰ سپتامبر از ساعت ۹ تا ۲۱
و
يکشنبه ۲۱ سپتامبر از ساعت ۹ تا ۱۸ دانشگاه آزاد بروکسل
آدرس :
Avenue Paul HEGER ، 1050-IXELLES، Bruxelles

شماره تلفن و آدرس ايميل برای تماس با مسئولين برگزاری نشست:
۰۰۴۶۷۳۶۶۳۱۱۷۷

اطلاعات عمومی:
info.nedayeazadi@gmail.com

برای ثبت نام، رزو هتل و امور مالی :
۰۰۴۹۱۷۶۲۲۰۸۴۷۳۲ ـ ae@kargah.de

تماس با مسئولين محلی برگزاری گردهمايی :
wwww@skynet.be
alisamadpouri@walla.com

شورای هماهنگی جنبش جمهوری خواهان دمکرات و لائيک ايران
۷ اوت ۲۰۰۸

Copyright: gooya.com 2016