سه شنبه 26 شهریور 1387

نامه موسويان خطاب به توکلی: اطمينان دارم که به راز سکوت اينجانب پی برده‌ايد، آفتاب


- اطمينان دارم که جنابعالی پس از ماههای متمادی مطالعه اسناد اين پرونده و گفتگو با مقامات ذی‌ربط، اکنون به راز سکوت اينجانب پی برده‌ايد.


آفتاب: دکتر سيد حسين موسويان، با انتشار نامه‌ای خطاب به دکتر احمد توکلی، ضمن تقدير از نامه حلاليت‌خواهی توکلی از وی، اعلام کرد: «اطمينان دارم که جنابعالی پس از ماههای متمادی مطالعه اسناد اين پرونده و گفتگو با مقامات ذی‌ربط، اکنون به راز سکوت اينجانب پی برده‌ايد».

به گزارش سرويس سياسی آفتاب، متن کامل اين نامه به شرح زير است:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وَ عَنتِ الوَجَوهُ لِلحَیّ القَیّومِ وَ‌ قَد خابَ مَن حَمَلَ ظُلماً (آيه ۱۱۱ سوره طه)
«و (در قيامت) بزرگان عالم در پيشگاه خدای حی توانا ذليل و خاضعند ودر آن روز هر که بار ظلم و ستم به دوش دارد، سخت زبون و زيانکار است».

جناب آقای احمد توکلی
نماينده محترم و رئيس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی

با سلام

از بيانيه مورخ ۲۵/۶/۸۷ جنابعالی مطلع شدم؛

اينجانب از ابتدای ماجرای بازداشت تاکنون موضوع را به خدای متعال واگذار نموده و به خاطر مصالح و منافع نظام و کشور سکوت کرده و بنايم همچنان برسکوت است.

اطمينان دارم که جنابعالی پس از ماههای متمادی مطالعه اسناد اين پرونده و گفتگو با مقامات ذی‌ربط، اکنون به راز سکوت اينجانب پی برده‌ايد.

در شرايط فعلی که ارزان‌ترين کالا، «آبروی مؤمن» است، جنابعالی اين شهامت را داشتيد که بعد از ماهها بررسی مستندات، بی‌اساس بودن ۱۳ مورد اتهامات دروغ و ناروا به اينجانب را اعلام و با ياد قيامت، حلاليت بطلبيد که البته از مبارزان اصيل و متدين انقلاب از هر جناح و با هر طرز تفکری نيز چنين انتظار می‌رود.

اينجانب در جوار مرقد جد اطهرم علی بن موسی الرضا (ع) جنابعالی را حلال نموده و از خداوند متعال طلب مغفرت و رحمت و موفقيت می‌نمايم.

مشهد مقدس- سيد حسين موسويان
۲۶/۶/۸۷

Copyright: gooya.com 2016