چهارشنبه 27 شهریور 1387

پيام رضا پهلوی به مناسبت آغاز سال تحصيلی جديد


هم ميهنان عزيزم،
دانش آموزان، دانشجويان و فرهنگيان عزيز و آگاه ميهن

آغاز سال تحصيلی جديد را به همۀ شما عزيزان شادباش می گويم.

با آغاز سال تحصيلی جديد، فصل جديدی از آموختن، آگاهی، خِرَد گرايی و عمل به مسئوليت های علمی، ملی و آزاديخواهی آغاز می شود، خصوصا که اين فصل، با آئين باستانی «مهرگان» همراه است که جلوه ای از جوانی و سرشاری و ياد آور پيوندهای ملی و تاريخی ما ايرانيان است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رژيم خودکامۀ جمهوری اسلامی در حالی که از پاسخگويی به ابتدايی ترين حقوق مشروع هزاران آموزگار و معلم دلسوز و شريف، درمانده با وجود شديدترين سرکوب ها و وحشيانه ترين شيوه ها، نتوانسته است فريادهای آزاديخواهانه و عدالتجوی ميليون ها دانش آموز و دانشجوی آگاه و مبارز را خاموش سازد لذا، «سياست پادگانی رژيم در دانشگاه ها» با هوشياری دانشجويان مبارز، شکست خورده است، چرا که دانشگاه های ايران – همواره – سنگر واقعی آگاهی، خِرَد گرايی و آرمان های آزاديخواهانۀ ملت ايران بوده است. و هم از اينروست که سال تحصيلی جديد نيز، فصل جديدی در مبارزه عليه استبداد مذهبی و اختناق سياسی حاکمان ضد ايرانی بشمار می رود.

در آغاز سال تحصيلی جديد به همۀ هم ميهنان عزيزم و خصوصا به دانش آموزان و دانشجويان مبارز، نويد می دهم که بزودی با همدلی و همبستگی ملی ايرانيان وطن دوست (از طيف های مختلف فکری) گام های نوينی در راه رهايی ميهن برداشته می شود و فصل نوينی در مبارزات ملت بزرگ ما آغاز خواهد شد که صدای آزاديخواهانه و عدالتجوی شما جوانان و دانشجويان مبارز نيز – به یُمن اين همبستگی ملی – طنينی جهان تاب خواهد يافت.

با اين نويد پُر اميد و با بزرگداشت خاطرۀ همۀ دانشجويان شجاع و دربند، آرزو می کنم که سال تحصيلی جديد، سال پيروزی های بزرگ باشد.

خداوند نگهدار ايران باد
رضا پهلوی

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پيام رضا پهلوی به مناسبت آغاز سال تحصيلی جديد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016