دوشنبه 1 مهر 1387

پشتيبانی حزب سبزهای بلژيک از جمهوری خواهان دمکرات و لائيک ايران


سبزهای بلژيک برای هموندهای جنبش جمهوريخواهان دموکرات و لائيک ايران که برای کنگره خود در بروکسل، گرد هم آمده اند، آرزوی پيروزی می کند.
حزب اکولو از خواست های اين جنبش که به شيوه های صلح آميز، برای برقراری يک سيستم و رژيم دموکراتيک توام با رعايت و احترام به حقوق بشر در ايران پيکار می کند، پشتيبانی می نمايد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تمام اکولوژيست ها، نقض حقوق بشر به ويژه به کار بردن شکنجه، اعدام های بيشمار، از جمله اعدام نوجوانان زير ۱۸ سال و استفاده از مجازات و کيفر های عقب مانده چون سنگسار را محکوم نموده و رژيم آيت الله ها را مسئول مستقيم آن می شناسد.
همچنين، ما سبز ها از شرايط ناگوار زنان ايران و نيز اذيت و آزار آنانی که به رژيم آيت الله ها اعتراض می کنند و بطور مشخص می توان از دانشجويان، روشنفکران، زيستگاهيان و جنبش های کارگری نام برد، شديدا نگرانيم.
حزب ما نگرانی شديد خود را نسبت به وضعيت آقای فرزاد کمانگر، آموزگار هوادار محيط زيست که به دليل انتقاد از رژيم به مرگ محکوم شده است، ابراز می دارد.
اکولو همچنين نگران برنامه انرژی هسته ای ايران و تاثير آن در رابطه ايران با ساير کشورهای جهان، بويژه با ايالات متحده می باشد.
سبزها از چاره جويی های مسالمت آميز، گفتگوی و راه های ديپلماتيک برای برون رفت از بحران کنونی، استقبال می کند. يادآوری می کنيم که فعاليت های هسته ای، حتی با اهداف صلح آميزش می تواند ويرانگر باشد. راکتور چرنوبيل يکی از اين نمونه ها می باشد.
به نام تمام هموندان حزب سبز بلژيک، از مبارزات شما که تلاش می کنيد تا هر چه زودتر در کشورتان ارزش های پر بهای دموکراسی، آزادی و لائيسيته و دفاع از حقوق بشر به واقعيت بپيوندد و يک حکومت با عدالت های اجتماعی برپای گردد، پشتيبانی می کنيم.

ايزايل دوران ـ سناتور و رئيس حزب اکولو
ژوزی دوبيه ـ سناتور و جانشين رئيس کميسيون امور خارجه و دفاع در سنا

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پشتيبانی حزب سبزهای بلژيک از جمهوری خواهان دمکرات و لائيک ايران' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016