سه شنبه 16 مهر 1387

يحيی‌‏زاده، نماينده مجلس: استيضاح وزير کشور به امضای حدود ۳۰ نفر از نمايندگان رسيده است، ايلنا


تهران- خبرگزاری کار ايران
سيدجلال يحيی‌‏زاده در پاسخ به اينکه طرح استيضاح وزير کشور چند امضا دارد؟، گفت:‌‏ اين طرح به امضای حدود ۳۰ نفر از نمايندگان رسيده است.

نماينده تفت و ميبد که از طراحان استيضاح وزير کشور است در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با بيان اينکه طراحان استيضاح علی کردان برای انجام اين استيضاح مصمم هستند، افزود: اگر هيچ اتفاق يا واکنشی از سوی وزير کشور و دولت رخ ندهد، استيضاح کردان را به جريان می‌‏اندازيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در پاسخ به اينکه چه تضمينی وجود دارد تا استيضاح وزير کشور به سرنوشت استيضاح وزرای بازرگانی و آموزش و پرورش که با پس گرفته شدن امضاهای طراحان منتفی شد؛ دچار نشود؟، گفت: استيضاح وزير کشور جدی‌‏تر از اسيتضاح‌‏های پيشين است.
وی افزود:‌ بر اساس تجربه‌‏ای که از استيضاح‌‏های اخير نمايندگان به ويژه اواخر مجلس هفتم و اوايل مجلس هشتم دارم، معتقدم که اراده و تصميم استيضاح کنندگان جدی‌‏تر از قبل است.
يحيی‌‏زاده در تشريح محورهای طرح استيضاح وزير کشور تصريح کرد: از آنجا که کردان فقط يک ماه و نيم است که وزير شده، نمی‌‏توان در محورهای استيضاح به عملکرد او استناد کرد. از اين رو محورهای اين استيضاح در خصوص سخنان وی در جلسه ارائه رای اعتماد مجلس به او و همچنين در مورد مدرک تحصيلی مورد ادعای علی کردان است.

Copyright: gooya.com 2016