Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 11 اسفند 1383

رفسنجاني: وظيفه‌ من در اين مرحله‌ حساس، ايجاد فرصت و ميدان براي ديگران است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


اعضاي كانون اسلامي مهندسين ايران، صبح روز سه‌شنبه با حجت‌الاسلام والمسلمين هاشمي رفسنجاني ديدار كردند.


به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در اين ديدار پس از استماع گزارش كانون در مورد اقدامات و فعاليت‌هايش گفت: گروههاي تخصصي از اين دست با محور قرار دادن كار و كوشش مي‌توانند در توسعه و پيشرفت كشور بسيار تاثيرگذار باشند.


وي با اشاره به سابقه‌ي مبارزاتي مديريت اين تشكل گفت: نظرات افرادي كه از قبل انقلاب به فكر اسلام و ايران بودند، از روي صداقت و دلسوزي و در جهت آرمان‌هاي كشور و انقلاب اسلامي است.


رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در پاسخ به دعوت كانون جهت حضور در نهمين دوره‌ي انتخابات رياست جمهوري گفت: به اين منطق اعتقاد دارم كه وظيفه‌ي من در اين مرحله‌ي حساس، ايجاد فرصت و ميدان براي ديگران است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: منطق حكم مي‌كند كه در اين فرصت از ديگران دعوت كنم تا در اين عرصه‌ها وارد شوند.


رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام اظهار داشت: اين صحنه بستر مناسبي است تا كشور به سرمايه‌هاي جديدي برسد.


بر اساس اين گزارش، مهرعبداللهي، دبيركل كانون اسلامي مهندسين ايران و تعدادي از اعضاي اين كانون هريك به طور جداگانه گزارشي از فعاليت‌ها و اقدامات انجام شده و برنامه‌هاي در دست اقدام ارايه كردند.

آنان هم‌چنين رسيدن كشور به اقتدار لازم در مواجهه با چالش‌هاي داخلي، خارجي، كسب منافع ملي و رسيدن به دانايي‌محوري را از جمله فاكتورهاي مورد نظر آنان براي دعوت از حجت‌الاسلام والمسلمين هاشمي رفسنجاني در صحنه‌ي انتخابات نهمين دوره‌ي رياست‌جمهوري ذكر كردند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20776

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رفسنجاني: وظيفه‌ من در اين مرحله‌ حساس، ايجاد فرصت و ميدان براي ديگران است، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005