Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 4 فروردین 1384

علي لاريجاني: آرامش فعال كليد همبستگي است، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

كانديداي احتمالي اصولگرايان در نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت‌‏:‌‏آرامش فعال در كشور , كليد همبستگي ملي است .PHOTO1}
به گزارش ايلنا, عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در جمع مردم شهرستان فريمان, سرخس , احمدآباد و رضويه با تبريك آغاز سال 84 با تكريم شخصيت علمي شهيد" مطهري" در عرصه هاي سياسي, فرهنگي و اجتماعي تصريح كرد: شهيد علامه "مطهري" در ميان انديشه هاي غربي و شرقي مطرح در كشور, همچو شمعي روشن شد و فكر اسلامي را پايه گذاري كرد .
"لاريجاني" در ادامه گسترده شدن بيكاري را با توجه به موقعيت جغرافيايي و منابع طبيعي , ضايعه دانست و گفت: همانطور كه مقام معظم رهبري فرمودند؛ كشور ايران نيازمند مديران كارآمد و پر نشاط است تا ضمن خدمت به مردم‌‏, مشكلات اصلي جامعه را با برنامه ريزي اصولي حل كنند.
دكتر" علي لاريجاني" با اشاره به اينكه هدف اصلي به وجود آمدن‌‏« دولت اميد » رفع بيكاري جوانان است. نا كارآمدي مديران را علت اصلي لاينحل ماندن مشكلات مردم توصيف كرد و گفت: در سال هاي اخير , فكر و ذكر برخي مديران, صرف اموري شد كه مساله مردم نبود و بيشتر در جهت غوغا سالاري سياسي بود.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در ادامه به فساد اداري برخي دستگاه ها اشاره كرد و تصريح كرد‌‏: اگر دولت خواستار مبارزه با فساد اداري است , نبايد در اين جهت به رقابت با مردم بپردازد.
وي افزود : امروز ايران به هواي تازه در عرصه سياسي و اقتصادي نياز دارد و مردم بايد احساس كنند كه دولت و مديران در حال مبارزه با بي عدالتي هستند.
دكتر "علي لاريجاني" در ادامه به توطئه هاي اخير مقامات آمريكايي عليه كشورمان اشاره كرد و گفت‌‏: جمهوري خواهان جديد آمريكا در قبال كشورهاي منطقه خليج فارس , عجله دارند و در اين عرصه با ايران مواجه شده اند كه براي آنها تنگه احد به حساب مي آيد .
"لاريجاني" در ادامه افزود : اگر ملت ايران مي خواهد صداي آمريكا عليه كشورمان را خفه كند, رمز آن , دلاوري مسلمانان و دولت قوي و كار آمد است كه مردم ديگر دغدغه فرداي خود را نداشته باشند , در اين صورت همبستگي مردم بالا رفته و دولت هم مقتدر خواهد شد .
وي در ادامه با اشاره به پيام معظم رهبري در عيد سال 84 گفت‌‏: اگر ما دنبال همبستگي ملي هستيم اين موضوع در زماني پيش خواهد آمد كه ملت ايران احساس كند, دستگاه اجرايي كشور در حال تغيير است و خواسته هاي اصلي مردم در دستوركارمديران كارآمد و پر نشاط است .
دكتر "علي لاريجاني" برخوردهاي تشريفاتي با مفاسد اقتصادي و فساد را ناكار آمد دانست و گفت: روش ها و دستورالعمل هايي كه ضمانت اجرايي نداشته باشد, نمي تواند مفاسد اقتصادي را از بين ببرد .
"لاريجاني" در ادامه ويژگي مديران كار آمد و صادق را شجاعت در تصميم گيري و تعهد و تخصص دانست كه آگاهي از مشكلات اصلي مردم و حل آنها را وجهه همت خود قرار دهند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي تصريح كرد‌‏: ما حتما در مقابل فشارهاي آمريكا, نيازمند همبستگي ملي هستيم و اين موضوع با روي كار آمد دولت مقتدر و توانمند محقق خواهد شد .
"مولوي روديني" , امام جمعي اهل تسنن شهرستان سرخس, نيز در اين مراسم گفت‌‏: دشمنان ايران, هم قسم شده اند تا عليه كشورمان توطئه كنند اما كور خوانده اند.
وي افزود : اهل تسنن نيز پا به پاي همه ملت ايران , در مقابله با دشمنان ايران لحظه اي درنگ نخواهد كرد و در مسير شكست آنها گام برخواهند داشت .
"حسيني" , نماينده مردم سرخس و فريمان در مجلس شوراي اسلامي نيز در ابتداي سخنراني دكتر لاريجاني, ضمن تقدير از حضور وي در شهرستان فريمان گفت: كشور ما به دولتي مقتدر نياز دارد تا مشكلات اصلي مردم را حل و فصل كند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20831

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علي لاريجاني: آرامش فعال كليد همبستگي است، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005