Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 7 فروردین 1384

تبليغات ورزشي به نفع هاشمي از بازي ايران و ژاپن آغاز شد، انتخاب ۹

روز گذشته و در حاليكه ورزشگاه آزادي تهران از شدت هجوم جمعيت مشتاق براي تماشاي ديدار حساس تيم ملي كشورمان و ژاپن(قهرمان آسيا) نزديك به انفجار شده بود، نشريه‌اي رايگان، پيش از ورود هر يك از تماشاگران به ورزشگاه توسط جواناني هم سن و سال خودشان تحويل آنان مي شد كه با ظاهري فوتبالي و مرتبط با بازي مهم روز گذشته ، در اصل تبليغات مستقيمي براي اكبر هاشمي رفسنجاني ، كانديداي احتمالي نهمين دوره از انتخابات رياست جمهوري بود.

به گزارش خبرنگار رسانه خبري انتخابات رياست جمهوري (انتخاب9) اين نشريه چهار صفحه‌اي رنگي با نام «مخاطبان» در صفحه نخست (روي جلد) با تيتر در انتظار جام جهاني سوم و مطالب و تصاويري درباره بازي ايران و ژاپن و ادامه آن در دو صفحه ديگر ، در صفحه‌ي چهارم(پشت جلد) با تيتر «سكوي پرتاب ورزش مي‌آيد» و تصويري از اكبر هاشمي رفسنجاني و سيد محمد خاتمي به همراه مطلبي تحليلي با عنوان «فوتبال ايران با رييس جمهور آينده در جام جهاني» با تبليغ اين كانديدا پرداخت.

اين نشريه در هين صفحه و در دو مطلب جداگانه نيز بيشترين امتياز در ميان كانديدهاي رياست جمهوري همچون علي لاريجاني ، مصطفي معين، احمد توكلي و مهدي كروبي را براي هاشمي درنظر گرفته بود.

در يكي از اين مطالب پيرامون رييس آينده سازمان تربيت بدني ، محمد دادكان به عنوان گزينه لاريجاني و توكلي و مهرعليزاده به عنوان گزينه معين و كروبي معرفي شده است.همچنين مهندس فائقي مدير منتخب اكبر هلشمي در صورت پيروزي در انتخابات معرفي شده بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش انتخاب 9 اين نشريه همچنين طي مطلبي درباره رييس آينده فدراسيون فوتبال، نظر علي لاريجاني و توكلي را بر روي محمد مايلي كهن و معين و كروبي را بر روي مصطفي تاج زاده دانسته و اعلام كرده بود هاشمي بر روي يكي از دو گزينه به نام هاي علي فتح‌الله زاده و حسن عابديني نظر مساعد دارد و گزينه نهايي او براي اين پست يكي از اين دو شخص خواهد بود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20837

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تبليغات ورزشي به نفع هاشمي از بازي ايران و ژاپن آغاز شد، انتخاب ۹' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005