Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 23 فروردین 1384

احمدي‌نژاد: در انتخابات، تبليغات پرخرج مذموم است، ايرنا

احمدي نژاد نامزد احتمالي انتخابات رياست جمهوري گفت: وقتي جهت‌گيري در انتخابات كسب قدرت باشد تبليغات پرهزينه و چشمگير مي‌شود و اين مذموم است.

"محمود احمدي نژاد" دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:
متاسفانه روش تبليغاتي نامناسبي در چند سال اخير در كشور باب شده است.

وي ،اين نوع تبليغات را بسيار سنگين و هزينه‌اي بر دوش ملت ايران دانست و متذكر شد: بعدها دهها برابر اين هزينه از كيسه ملت برداشت مي‌شود.

وي خاطرنشان ساخت: اگر فردي قصد خدمت دارد بايد خودش را به مردم معرفي كند و مردم ايران فهيم و هوشمند هستند و خودشان انتخاب مي‌كنند و نياز به تبليغات پرهزينه نيست.

وي از رسانه‌ها خواست تا نسبت به ترويج تبليغات پرهزينه هشدار بدهند و روشهاي تبليغي مناسب را معرفي و عرصه‌اي فراهم سازند كه تبليغات پرهزينه در جامعه مذموم باشد.

اين نامزد احتمالي انتخابات رياست جمهوري در پاسخ به‌سوال خبرنگار ايرنا در خصوص لوازم مورد نياز حضور حداكثري مردم در انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: انتخابات يك حادثه بزرگ است و فضاي آن بايد با نشاط باشد و مردم با احساس مسووليت در آن شركت كنند.

احمدي نژاد، مشاركت در انتخابات را ازعوامل حفظ امنيت ومنافع ملي دانست و تصريح كرد: در صحنه انتخابات حضور مردم با عدد و رقم به رخ دنيا كشيده مي‌شود.

وي تاكيد كرد: حضور مردم در انتخابات قدرت اين ملت را نشان مي‌دهد و تا سالها مي‌تواند امنيت ما را حفظ كند.

اين نامزد احتمالي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: رسانه‌ها و گروهها بايد فضايي را ايجاد كنند كه برنامه‌ها ارايه شود ،فضا صميمي و اميدآفرين باشد و منجر به يك حركت پرشور در كشور گردد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

او همچنين در سمنان تاکيد کرد: اگر به اصل اسلام و انقلاب اسلامي برگرديم تمامي دل نگراني‌ها و دغدغه‌ها برطرف مي‌شود.

"محمود احمدي‌نژاد"دوشنبه‌شب در جمع عده‌اي از مردم سمنان درمسجد "المهدي" اين شهر افزود: برغم تمامي دست‌آوردهايي كه در پرتو پيروزي انقلاب اسلامي در ايران حاصل شده است برخي دل نگراني‌ها وجود دارد كه مربوط به نگرش بخشي از مديريت‌ها مي‌شود كه بايد اصلاح گردد.

وي با بيان اينكه مردم صاحب و مالك كشور هستند، خاطرنشان ساخت: نگاه به مردم در بخشي از مديران بايد عوض شود.

او تصريح كرد: اداره و پيشرفت كشور با حضور و مشاركت مردم امكان پذير خواهد بود و بدون حضور آنان نمي‌توان با فقر، تبعيض و فساد مبارزه كرد.

اين نامزد احتمالي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري بر ضرورت اصلاح نگرش‌ها و بازگشت به اصل اسلام تاكيد كرد و رمز سعادت بشر را در اجراي احكام الهي و اسلامي دانست.

وي اظهار داشت: گردش مالي بايد اسلامي باشد يعني در آن ربا نباشد و سود بانكي كم باشد تا صنعت، توليد و كشاورزي پيشرفت كند.

او متذكر شد: نگاه ما به انقلاب اسلامي و عدالت بايستي عوض شود، بعضي فكر مي‌كردند انقلاب اسلامي يك حادثه بود در حالي كه انقلاب ما يك انقلاب ريشه‌دار و تجلي نهضت انبياء و آرمان انبياء است.

احمدي‌نژاد از عدالت به عنوان ستون خيمه انقلاب ياد كرد و افزود: عدالت يك برچسب و اسم نيست بلكه روح حاكم بر مديريت است و بدون عدالت، آزادي و پيشرفت مفهومي ندارد.

وي با اشاره به‌اينكه با برقراري عدالت، امكانات و فرصت‌ها در اختيار همه مردم قرار مي‌گيرد، گفت: تهران ‪ ۷/۵‬ميليون نفر يعني ‪ ۱۲‬درصد جمعيت كشور را در خود جاي داده است درحالي كه ‪ ۵۰‬درصد چرخش اقتصادي كشور در تهران صورت مي‌گيرد و اين بي‌عدالتي است و مهمتر اينكه، اين پولها صرف توليد و سازندگي نمي‌شود بلكه دست به دست مي‌شود.

او از اتخاذ سياستها و خط مشي‌ها و نيز تمركز سازمانهاي اداري در تهران انتقاد كرد و گفت: يكهزار و ‪ ۵۰۰‬شركت دولتي در تهران مستقر هستند كه هيچ كاري به اين شهر ندارند و مي‌توانند در شهرهاي ديگر فعاليت داشته باشند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20933

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدي‌نژاد: در انتخابات، تبليغات پرخرج مذموم است، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005