Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 27 اردیبهشت 1384

دكتر احمدي‌نژاد: مردم جبهه دنياطلبي را انتخاب نمي‌كنند، انصار نيوز

دکتر محمود احمدي‌نژاد گفت: دولت آينده، دولت عزت رهبري و انقلاب خواهد بود .وي كه در اولين نشست مسوولين بخش اجتماعي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب سخن مي‌گفت افزود: ما يك مأموريت داريم كه در اين كشور يك دولت اسلامي مقتدر، پيشرفته و نمونه برپا كنيم و در همين راستا، چشم‌انداز بيست‌ساله تابلوي راهنماي ما به سمت تحقق اين دولت اسلامي محسوب مي‌گردد. تشکيل اين دولت به اندازه‌ي خود انقلاب اسلامي اهميت و اثر دارد. يکي از آثار تشکيل دولت اسلامي پيدايش مخالفان بسيار و خاصيت دشمن‌برانگيز بودن چنين واقعه‌اي است. در ضمن مديريت دولت اسلامي هم به اندازه خود انقلاب و حتي بيشتر از آن پيچيده است.

وي در بيان اهميت تشکيل دولت اسلامي گفت: اين هدف آنقدر عزيز است كه هزاران احمدي‌نژاد فداي تحقق آن دولت!

نامزد اصولگرايان در انتخابات رياست‌جمهوري با تاکيد بر وظيفه‌شناسي همگاني اصولگرايان براي تشکيل دولت اسلامي افزود: ما براي تحقق چنين دولتي بايد دو كار انجام دهيم؛ اول اينكه بايد دولت‌هاي شانزده سال گذشته را منصفانه نقد کرده و اشكالات اساسي آنها را بررسي كنيم. ما بايد در طول زمان انتخابات به مردم عزيز بفهمانيم كه مشكلات، ضعف و انحرافات، ربطي به رهبري، انقلاب و نظام ندارد بلکه همه‌ي اين ضعف‌ها به خاطر مديريت‌هاي منحرف از انقلاب است. اگر اين مساله در ميان مردم جا افتاد مي‌توانيم آماده اجراي مقدمه‌ي دوم شويم.

وي در ادامه با بيان زمينه‌سازي مناسب جهت تشکيل دولت اسلامي تصريح کرد : ما بايد در گام بعدي ويژگي‌هاي دولت اسلامي را براي مردم بيان كنيم چرا که مردم تشنه‌ي يك دولت حقيقي اسلامي هستند. اين دو كار موجب آماده‌شدن ذهن مردم براي رأي دادن به آن كسي كه شما مي‌خواهيد خواهد شد. اما اگر در ايجاد اين دو زمينه موفق عمل نکنيم به مطلوب واقعي خود نمي‌رسيم.

احمدي‌نژاد در ادامه سخنان با اشاره به وجود نواقص بساير در بدنه‌ي اجرايي دولت و لزوم پاسخگويي مسوولين به مردم اظهار داشت:

تشكيل دولت اسلامي مبتني بر يك تفكيك درون نظام است که بايد مشخص و تعريف شود. در يك دولت اسلامي فردي كه در زد و بندهاي عظيم اقتصادي شركت دارد نمي‌تواند به عنوان مسوول و يا مدير در عرصه اجرايي کشور و يا دولت حضور داشته باشد.

شهردار محبوب تهران با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در جمع اساتيد و دانشجويان کرمان پيرامون جناح‌بندي‌ها و بازي‌هاي سياسي تصريح کرد: عده‌اي عادت دارند كه عبارات را خراب كنند. مثلا وقتي جناح چپ ديد نمي‌تواند با اسم چپ رأي بياورد آن را تبديل به اصلاح‌طلب واژه اصولگرايي نيز بدون تبيين مشي و روش معناي واقعي خود را پيدا نمي‌کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دکتر احمدي‌نژاد ضمن توصيه‌ي اصولگرايان به حرکت منطقي در سي و چند روز باقيمانده، نقد عالمانه، منصفانه و شجاعانه‌ي دولت‌هاي قبلي و تاکيد بر استواري نيروهاي اصولگرا بر اصول و مواضع خود اظهار داشت: من در دانشگاه مشهد از اصول انقلاب و ولايت‌فقيه دفاع محكمي كردم و همه - حتي مخالفين - از اين صداقت و عدم محافظه‌كاري لذت بردند و به قول يكي از دوستان بعد از پانزده سال دانشگاه فردوسي مشهد فتح شد. امروز هم ما بايد تلاش کنيم تا آرمان‌هايمان را تبليغ نماييم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22726

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دكتر احمدي‌نژاد: مردم جبهه دنياطلبي را انتخاب نمي‌كنند، انصار نيوز' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005