Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 30 فروردین 1384

عضو شوراي مركزي تحكيم وحدت: جريان دانشجويي از هيچ كانديدايي براي رسيدن به قدرت حمايت نمي‌‏كنند، ايسنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

به گفته عضو شوراي مركزي دفتر تحكيم وحدت مجموعه‌‏اي تحت عنوان طيف شيراز دفتر تحكيم وحدت، در درون دانشگاه وجود ندارد و افراد وابسته به آن تنها در برخي از مراسمات يا راهپيمايي‌‏هايي كه در خدمت قدرت است، حضور دارند.

مهدي اميني‌‏زاده در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با بيان اين كه ديدارهايي هم در گذشته به نام دفتر تحكيم وحدت با مسوولين انجام شده بود، گفت : استفاده از اين جلسات تبليغاتي است و مشكلي را حل نخواهد كرد و مسوولين با اينگونه جلسات نمي‌‏توانند مشكلات خود را حل كنند.
وي تصريح كرد: طي ارزيابي كه در گذشته وزارت علوم داشت، اين جمع هيچ پايگاه دانشجويي ندارد و در اكثر صحنه‌‏هاي دانشگاه غايب است و در ماجراي زمان حكم دكتر هاشمي آقاجري و وقايع خرداد ماه و ساير اتفاقات نشان داد كه حضور يا عدم حضور اين افراد در دانشگاه هيچ تأثيري در بدنه جريان دانشجويي ندارد.
اميني زاده با بيان اين كه هيچ دعوتي از طرف دفتر تحكيم وحدت براي ديدار با مسوولين يا كانديداها صورت نگرفته است، اظهار داشت: به دليل اعتراضاتي كه ما نسبت به عملكرد مسوولين داريم، به هيچ وجه از مسوولين دعوت نخواهيم كرد. همچنين در جريان دانشجويي اجماعي صورت گرفته كه اين جريان از هيچ كانديدايي براي رسيدن به قدرت حمايت نكنند.
عضو شوراي مركزي دفتر تحكيم وحدت، افزود: اين كه مسوولين كشوري، اين گروه از دانشجويان را به عنوان بدنه اصلي جريان دانشجويي مي‌‏شناسد به معني اين است كه مسوولين به روند گذشته خودشان پافشاري مي‌‏كنند و واقعيت‌‏ها و مطالبات موجود در جامعه را ناديده مي‌‏گيرند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اميني‌‏زاده با بيان اين كه رويكرد دانشجويان در انتخابات كاملاً روشن است، تصريح كرد: رويكردي كه اين عده به انتخابات رياست جمهوري را دارند، نه تنها رويكرد دانشگاهي نبوده، بلكه همخواني با بدنه دانشجويي نيز ندارد.
اميني زاده با تأكيد بر اينكه نظرسنجي‌‏ها بايد علمي باشد، مدعي شد: طبق نظرسنجي‌‏ها و برآوردهايي كه ما از درون دانشگاه‌‏ها داريم، كمتر از 20% در انتخابات شركت خواهند كرد. به نظر مي‌‏رسد آماري كه ادعا دارد بالاي 50% از دانشجويان در انتخابات شركت خواهند كرد، تنها نظرسازي است و پايگاه علمي ندارد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21259

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عضو شوراي مركزي تحكيم وحدت: جريان دانشجويي از هيچ كانديدايي براي رسيدن به قدرت حمايت نمي‌‏كنند، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005