Click for Amazing Phone Card








جمعه 2 اردیبهشت 1384

اسماعيل ططري : كروبي ، كريم خان زند زمانه است، خبرگزاري فارس

چهارمين نشست گروهي از نمايندگان ادوار مختلف مجلس شوراي اسلامي در ستاد انتخاباتي مهدي كروبي برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس ، محمد رضاخباز كه درچهارمين نشست نمايندگان ادوار مجلس حامي كروبي در جمع تعدادي از نمايندگان دوره هاي مختلف مجلس سخن مي‌گفت ، در خصوص اهميت تبليغات و شعارهاي انتخاباتي اظهار داشت: شعاري كه آقاي كروبي در بعد اقتصادي ارائه كرد وتعلق ماهي 50 هزار تومان به تمامي افراد بالاي 18 سال بود كاملا تحقق پذير است و با كار كارشناسي كه روي آن انجام گرفت قابل دفاع و استدلال است.
وي افزود: هر چند معتقديم برخي شعارهاي عنوان شده هرگز تحقق پيدا نكرد و موجب دلسردي مردم شد اما احيا اصل 84 و 86 قانون اساي در زمان رياست آقاي كروبي در مجلس نشان از شجاعت و اقتدار ايشان دارد كه نويد دهنده تحقق شعارها وي است.
نماينده سه دوره مردم كاشمر در مجلس با تاكيد بر برنامه‌هاي اجتماعي و اقتصادي گفت: آقاي كروبي در اين امر كه بحث دولت مقتدر را مطرح كرد نظرش در استفاده از مديران كارشناس و نخبه است تا در بعدهاي مختلف بتواند با انجام كار دقيق معضلات را در بخش‌هاي مختلف حل كند.
خباز در خاتمه گفت: ما شاهد قولهايي بوديم كه به مردم داده شد اما عمل نشد همين مسئله ذهن مردم را بسوي بدقولي سوق داد كه امروز ما بايد بتوانيم براي رفع اين بدبيني استدلال بياوريم و دلايل خود را به مردم عرضه كنيم تا سو تفاهم برطرف شود.
اسماعيل ططري نماينده مردم كرمانشاه در مجلس ششم ديگر سخنران اين نشست بود كه ضمن بيان سفر كروبي به اين استان و استقبال مردم و ايلات و عشاير از وي گفت: متاسفانه باوجود استقبال پرشكوه مردم اين خطه از آقاي كروبي اين گلايه وجود دارد كه دوستان در ستاد انتخاباتي نتوانستد از نظر پوشش خبري بازتاب خوبي براي اين سفر داشته باشند كه بايد مورد توجه قرا گرفته و نواقص در اين خصوص برطرف شود تا اين بعد مهم از تبليغات بتواند ما را در رسيدن به هدفمان كمك كند.
وي تصريح كرد: نبايد زياد به نظر سنجي‌ها اهميت داد، هر كدام از ما نمايندگان ادوار مجلس خوب از مناطق خود خبر داريم و براساس همين مي‌توانيم با برنامه‌ريزي دقيق آراء مناطق خود را به حمايت از كروبي جمع‌آوري كنيم.
ططري با ببان اين كه كروبي كريم خان زند زمانه است گفت: با لياقت و شجاعت از آقاي كروبي سراغ دارم و قدرت ايشان را همه در حل مشكلات مي‌دانيم فكر مي‌كنيم فرد مناسبي براي كانديداتوري رياست جمهوري است و خواهد توانست آراء مردم كرد را به خوبي به دست آورد.
قادري نماينده ادوار گذشته مردم پاوه وجوانرود نيز در تشريح ديدگاه خود پيرامون انخابات اين دوره، بااشاره به اهميت اصلاحات و بازنگري در بخش‌هاي مختلف پس از دوران جنگ تحميلي گفت: مقبوليت و پذيرش اصلاحات ازسوي مردم سال 76 پاي صندوق‌هاي راي خود را نشان داد و اگر بخواهيم چهره‌اي ازكروبي را به جامعه بشناسانيم همين بس كه بگوييم ايشان رهبر اصلاحات بودند و در دهه 60 كه جامعه ما به سمت انحصار‌طلبي و تك قطبي پيش مي‌رفت همچنين اپوزيسيون نتوانست از طريق مرم در نقد دولت شكل بگيرد و ناچارا اپوزيسيون داخل حكومت شكل گرفت و اولين استارت اين كار توسط آقاي كروبي زده شد.
وي افزود: آقاي كروبي تا امروز سنگر جبهه اصلاحات را خالي نكرد و در زماني كه دولت سازندگي را نيازمند نقد جدي مي دانست اما سكوت كرد تا مردم خود به جايگاهي برسند كه بدانند چه مي‌خواهند و اين مسئله منجر شد به پيروزي جنبش اصلاحات در دوم خرداد سال 76، كه خاتمي به رياست جمهوري برگزيده شد و اقاي كروبي با حمايت‌هاي خود به حركت اين جنبش كمك كرد.
سليمي نماينده سابق مردم مياندوآب نيز دراين نشست اظهار داشت: كروبي براي تمامي ما نمايندگان شخصيتي شناخته شده است اما بايد بتوانيم وي را به مردم جامعه نيز خوب بشناسانيم.
وي افزود: در شرايط فعلي مردم ما دچار گونه‌اي ياس شده‌اند كه بايد بتوانيم آنها اميدوار كنيم و با اشكالاتي كه از دولت آقاي خاتمي مي‌توانيم عنوان كنيم كه نتوانست به برخي شعارها جامعه عمل بپوشاند امروز ما بايد با شناسايي و پيدا كردن راه كار مناسبف عملي و اجرايي مردم را به ادامه اصلاحات دلگرم كنيم.
نماينده پاكدشت نيز در سخناني گفت: وقت زيادي تا 27 خرداد زمان برگزاري انتخابات باقي نمانده است لذا آقاي كروبي بايد در سخنراني هاي خود براي تبليغات، در مورد معيشت مردم توضيحات بيشتري داده و در مورد جايگاه جوانان و زنان صحبت‌هايي داشته باشد و نظرات خود را به خوبي در اين زمينه‌ها عرضه دارد.
وي پيشنهاد داد براي آشنايي بيشتر مرم شهرستانها، زندگينامه آقاي كروبي به شكل كتابچه آماده شده و به مردم مناطق مختلف عرضه شود و حتي چند روزنامه‌اي كه با كروبي كار مي‌كنند لازم است سلسله‌وار خاطرات و سابق آقاي كروبي را منتشر كنند تا شخصيت وي براي همه به خوبي روشن شود.
قمي در ادامه گفت: امروز ما بايد بتوانيم يكسري شعارها را تصاحب كنيم تا آنها را از دست ندهيم.
صدقياني نماينده سابق مردم خوي در دوره سوم و پنجم نيز ديگر سخنران اين نشست بود كه اظهار داشت: زماني كه امام (ره) از پاريس به ايران آمد عده‌اي كه از آنجا آمده بودند و برخي ديگر خود را به امام چسباندند و بعدها توانستند با شناختي كه از فضا و موقعيت‌ها به دست آوردند به جاهايي برسند كه از جمله آنها مي‌توان به بني صدر اشاره كرد.
وي افزود: امثال كروبي كه وجهه شناخته شده‌اي هستند نيازي به تبليغات ندارند، برنامه‌هاي ما بايد طوري باشد كه مرم خودشان در جاي جاي كشور تبديل به ستاد انتخاباتي آقاي كروبي شوند.
نماينده مردم خوي اظهارداشت: امروز مردم دچرا دلسري شده‌اند بايد سعي كنيم مردم را به صحنه بكشانيم اگر نتوانيم اين كار را انجام دهيم و شعارهايي كه تحقق پذير نيست ارائه كنيم متاسفانه بايد بگويم كه عرصه را از دست خواهيم داد.
در ادامه اين نشست عابدين‌زاده نماينده دوره اول و پنجم مردم سلماس در مجلس طي سخناني گفت: ستاد آقاي كروبي بايد طوري برنامة ريزي كند كه در زمان انتخابات تعدادبيشتر مسئولان در شهرستانها باشند چرا كه درتهران نيازي به اين كار وجود ندارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي دربخشي از سخنان خود از انتخا ب مسئولان ستاد كروبي انتقاد كرد و خواستار تجديد نظر در اين زمينه شد.
گرشاسبي نماينده دوره اول مردم بندر لنگه در مجلس نيز طي سخناني كوتاه گفت: اين دوره از انتخابات بسپاري جدي است و اگر در دوره قبل برنامه بود كه راي آورد در اين دوره از انتخابات آنچه مهم است توجه به جنبه هاي اقتصادي است كه هر كس بتوانند در اين زمينه مقتدر عمل كند و برنامه‌هاي عمل داشته باشد پيروز خواهد بود.
در پايان برنامه اميني جانشين ستادانتخاباتي كروبي و نماينده دوره ششم مردم مسني طي گزارش، فعاليت ستاد انتخاباتي كروبي را تشريح كرد و به معرفي برنامه‌هاي آتي اين ستاد پرداخت.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21394

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اسماعيل ططري : كروبي ، كريم خان زند زمانه است، خبرگزاري فارس' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005