Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 7 اردیبهشت 1384

مهرعليزاده: عامل نارضايتي مردم تمركزگرايي است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - اردبيل
سرويس: سياسي


تمركزگرايي اعمال‌شده، طي 26 سال گذشته موجب نارضايتي مردم شده است.


به گزارش ايسنا، محسن مهرعليزاده، اين كانديداي رياست‌جمهوري با اعلام اين مطلب به خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در حاشيه افتتاح طرحهاي ورزشي استان اردبيل، افزود: توجه بيش از حد به مركز كشور و برخي استانها در كنار عدم توجه به استعدادهاي ساير استانها، سبب محروميت استانهاي مرزي شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با اشاره به محروميت بيش از حد استان اردبيل با داشتن استعدادهاي بالقوه گفت كه در طرح وي كه دولت رفاه است، توسعه يكدست و همه‌جانبه كشور را سبب خواهد شد و سانتراليزم در اين طرح وجود نخواهد داشت.


مهرعليزاده پتاسنيل‌هاي بالاي منطقه آذربايجان را ياد‌آور شد و تصريح كرد: ‌از شش مدالي كه توسط ورزشكاران ايراني در المپيك آتن كسب شد، چهار مدال توسط آذربايجاني‌ها نصيب ايران شد.


وي مهمترين مشكل كشور را در سطح مديريتي ضعف مديران دانست و اضافه كرد: در دولت وي، توجه به جوانان در اولويت خواهد بود و نيروهاي جوان و تحصيلكرده در مشاغل بالا به كار گرفته خواهد شد.


اين كانديداي رياست‌جمهوري از طرح خود مبني بر ايجاد منطقه آزاد تجاري در محدوده‌ي رود ارس خبر داد و گفت: در صورت موفقيت در انتخابات، منطقه آزاد تجاري در منطقه اردبيل و به ويژه محدوده‌ي رود ارس با توجه به پتانسيل بالاي منطقه از لحاظ تجاري و اقتصادي تاسيس خواهم كرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21682

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهرعليزاده: عامل نارضايتي مردم تمركزگرايي است، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005