Click for Amazing Phone Card








شنبه 10 اردیبهشت 1384

رضايي: برخي با ترفندهاي مختلف شوراي هماهنگي را متلاشي كردند و حالا برآنند تا ائتلاف چهار نفره را با چالش مواجه كنند، خبرگزاري فارس

محسن رضايي ضمن انتقاد از برخي تشكل‌ها كه در تلاشند با ايجاد اختلاف بين نيروهاي نظام به اهداف خود برسند گفت: برخي‌ها به قدرت چسبيده‌اند و به اين راحتي از آن جدا نمي‌شوند آنها با ترفندهاي مختلف شوراي هماهنگي را متلاشي كردند و حالا هم در پي آن هستند تا ائتلاف چهار نفره را با چالش مواجه كنند.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از ستاد خبري محسن رضايي ، وي در سومين نشست ستادهاي انتخاباتي استاني كه روز جمعه در تهران برگزار شد، تصريح كرد: تفكر حذفي تفكر انقلاب نيست .
كانديداي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: نسل اول انقلاب سرمايه‌هاي اين نظام هستند.هر تفكر مبتني بر حذف اين نيروها از گردونه انقلاب به ضرر نظام است، ما بايد اين عزيزان را باتحولات همراه كنيم وحتي اگر شده آنها را به كول بكشيم و با خود ببريم.
رضايي در اين نشست كه با حضور مسئولين استاني ستادها و كميته ها برگزار شد بر حضور تمامي قوميت‌ها ومذاهب در مديريت كلان كشور با خط كشي كارآمدي و تعهد تاكيد كرد و بازسازي فرهنگ، اجتماع و احيا فرهنگ انقلابي و تقويت همدلي وهمبستگي ملي را از اولويت‌هاي فرهنگي خود اعلام كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رضايي در پاسخ به سؤال يكي از حاضران گفت: اصولگرايان بر توسعه به همراه عدالت تاكيد دارند،اما من هويت را نيز به آن اضافه مي‌كنم و اعتقاد دارم در كنار توسعه مولفه‌هاي هويت يعني ارزشهاي ملي، ديني و اخلاقي و انقلابي نيز بايد بشدت مورد توجه قرار گيرد.
وي در اين جلسه ضمن تشريح تفاوت برنامه‌هاي اقتصادي، فرهنگي و مديريتي با ديگر كانديداها،شاخص‌هاي اقتصادي و اجتماعي بعنوان مانيفست اقتصادي خود را بيان كرد.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005