Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 14 اردیبهشت 1384

محسن رضايي: ادبيات خدمت و نوكري مردم را به خوردن داروي تلخ ترجيح مي‌‏دهم؛ جرياني فعال شده كه تفاهم چهار نفره را مخدوش كند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

محسن رضايي با تأكيد بر اين كه خدمت به مردم بزرگترين عبادت است، گفت: ادبيات خدمت و نوكري مردم را به خوردن داروي تلخ ترجيح مي دهم و رياست جمهوري را فرصتي براي جهاد و نوكري ملت ايران مي‌‏دانم.

به گزارش "ايلنا"، محسن رضايي كه بيش از ظهر امروز در نشست پرسش و پاسخ دانشجويان دانشگاه آزاد گرگان به سوالات آنان پاسخ مي‌‏گفت، در پاسخ به سوالي با بيان اين مطلب تصريح كرد: هر فردي كه با رأي مردم رئيس جمهور شود، افتخار بزرگي نصيب او شده است و نبايد اين افتخار را به خوردن داروي تلخ تشبيه كرد. من اين ادبيات را نمي‌‏پسندم، زيرا عمر اين گونه سخنان به پايان رسيده است. اگر بگوييم خدمت به ملت ايران بالاتر از نماز و روزه است، مطلب گزاف نگفته‌‏ايم كه زيرا مهمترين منافع اسلام در 25 سال انقلاب اسلامي ايران بوده است.
رضايي در پاسخ به سوال ديگري در خصوص خبر منتشر شده در روزنامه شرق مبني بر احتمال كناره‌‏گيري از انتخابات تأكيد كرد: هم چنان بر تفاهم چهار نفره پايبندم و در چار چوب نظر سنجي 12 خرداد فعاليت خواهم كرد.
رضايي گفت : اگر عده اي با عجله و شتاب بخواهند ميثاق ما را به هم بزنند و داستان شوراي هماهنگي را تكرار كنند و مسير عقلاني و منطقي طي شده را مخدوش كنند، اعلام استقلال مي‌‏كنم و تا پايان كار رقابت خواهم كرد.
وي هشدار داد: دست هايي به كار افتاده است تا تفاهم چهار نفره را مخدوش كند.
رضايي افزود: شايد عده اي حضور ما را به زيان خود مي‌‏پندارند و يا مي‌‏خواهند از نظرسنجي صحيح جلوگيري كند كه در روزنامه‌‏هايشان اينگونه مي‌‏نويسند.
وي در پاسخ به سوالي درباره اولويت‌‏هاي خود درآينده گفت: بيكاري تورم و فساد اقتصادي و اداري و حل مشكل جوانان مهمترين اولويت من است.
وي تصريح كرد: من جوانان را مشكل‌‏گشا مي‌‏دانم و معتقدم اقتصاد و معيشت جامعه جز بهره‌‏گيري از جوانان سامان نمي‌‏يابد.
وي اعلام كرد: 30 درصد از كابينه را به زير 30 واگذار مي‌‏كند و اين كار را انجام خواهم داد و در حد شعار باقي نخواهم گذاشت.
رضايي در پاسخ به سوال يكي از دانشجويان درباره برخي تندروي هاي بسيجيان نيز اظهار داشت: بسيجيان تبلور فداكاري ملت ايران در دهه اول انقلاب هستند و نبايد اجازه داد براي توجيه ماندن در قدرت، از واژه‌‏هايي چون؛ بسيج، امام و شهيد سوءاستفاده شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: در دولت آينده اجازه نخواهم داد چهره مقدس و پاك بسيجيان و فرهنگ ايثار و شهادت بازيچه سياست بازان و قدرت طلبان قرار بگيرد.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005