Click for Amazing Phone Card








جمعه 16 اردیبهشت 1384

تشنج در مراسم سخنراني كروبي در جمع مردم قم، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

در اواسط سخنراني مهدي كروبي در جمع مردم قم, جمعي از افراد كه به صورت هماهنگ و سازمان‌‏دهي شده با يكديگر عمل مي‌‏كردند، با فشار آوردن به جمعيت و بر هم زدن نظم جلسه به مدت چند دقيقه خود را به نزديكي تريبون رساندند.

به گزارش خبرنگار "ايلنا", اين جمع 20 تا 30 نفره قصد داشتند كه با دادن شعارهاي متعدد و صلوات فرستادن پي در پي, نظم جلسه و آرامش حاكم بر آن را مختل كنند.
كروبي به دليل تشنجي كه اين افراد در حين سخنراني وي ايجاد كرده و مانع از سخن گفتن وي مي‌‏شدند, تريبون را در اختيار آنان قرار داد تا اگر حرفي دارند, بزنند و مردم نيز حرف آنها را بشنوند. اين افراد با مطرح كردن پاره‌‏اي از مسائل، قصد داشتند جريان جلسه را منحرف كرده و به تخريب كروبي و زير سوال بردن عملكرد وي بپردازند. از جمله اين موارد شركت كروبي در مراسم سالگرد دكتر يدالله سحابي بود. كروبي كه سعي داشت به پرسش‌‏هاي آنها به صورت منطقي, پاسخ دهد هنگامي كه ديد اين افراد اجازه پاسخ دادن به او را نمي‌‏دهند به آنها متذكر شد كه تعدادشان بسيار كم است و نبايد سعي كنند كه جلسه را متشنج و حق ديگران را ضايع كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

با وجودي كه اين افراد سعي داشتند نظم جلسه را كه با حضور تعداد بسيار زيادي از مردم قم تشكيل شده بود, نيمه كاره بگذارند اما اين جلسه تا پايان آن ادامه داشت.
لازم به ذكر است؛ تعدادي از اين افراد هنگام خروج كروبي از محل برگزاري جلسه, شعارهاي تحريك كننده‌‏اي عليه او مي‌‏دادند و با مشت و لگد به اتوبوس همراهان كروبي ضربه مي‌‏زدند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22151

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تشنج در مراسم سخنراني كروبي در جمع مردم قم، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005