Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 18 اردیبهشت 1384

احمدی‌نژاد: عواملی که ظاهرا دم از وحدت می زنند ، در پشت پرده ، خود مؤثرترین عامل برهم زننده وحدت هستند، مهر

شهردار تهران گفت: ملت مستعد و مسلمان ایران شایسته برخورداری از کارامد ترین ، پرتلاش ترین ، مردمی ترین و دلسوز ترین مدیران است زیرا کشور را بسیار بهتر و مطلوبتر از وضع موجود می توان اداره کرد.
به گزارش خبرگزاری "مهر" به نقل از سایت مردمیار ، دکتر محمود احمدی‌نژاد در جمع اعضای ستادهای مردمی حامی نامزدی وی در انتخابات ریاست‌جمهوری،‌‌‌ تشکیل دولتی با جهت گیریهای کاملا اسلامی را ضروری خواند و تاکید کرد: تشکیل چنین دولتی، همه شئونات سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فردی جامعه را تحت تأثیر قرار خواهد داد و جلب رضایت مردم به یک هدف اساسی برای مدیران جامعه تبدیل خواهد شد.

استاد و عضو هیات علمی دانشگاه علم وصنعت تهران از نفوذ عمیق معنویت و آموزه‌های دینی در جوامع اسلامی سخن به میان آورد وگفت: انرژی سهمگین و عظیمی در جای جای دنیای اسلام ذخیره شده است که وقتی گوشه‌ای از آن آزاد می‌شود معادلات سیاسی دنیا را عمیقا تحت تاثیر قرار می دهد.

وی انتخابات خرداد امسال را آزمونی سخت و پروژه‌ای پیچیده عنوان کرد و گفت: نهایت ساده اندیشی است که کسی فکر کند سرنوشت انتخابات با تصمیم چند نفر در پشت اتاقهای دربسته رقم می‌خورد.

دکتر احمدی نژاد افزود: کسانی که با استفاده از یک فرصت استثنایی در برخی از سطوح مدیریتی و تصمیم‌گیری کشور نفوذ کردند و توانستند اقتصاد ، فرهنگ و سایر حوزه‌ها را در راستای منافع شخصی و باندی خود قبضه کنند ، اینک با تشکیل یک ستاد ویژه تمامی تلاش خود را به کار گرفته اند تا یک دولت اسلامی ، مردمی و عدالتخواه شکل نگیرد.

استاد دانشگاه علم و صنعت ایران ، نقد عملکرد دولت در شانزده سال گذشته و معرفی ویژگی‌های دولت اسلامی را دو مقدمه ضروری برای یک انتخابات طبیعی عنوان کرد و گفت: مگرنه این است که دولت آتی باید نقایص و نقاط ضعف دولت‌های گذشته را برطرف کند پس چرا با طرح موضوع انحرافی نامزدها ، به صورتی زیرکانه فضا و فرصت نقد دولت را از این مردم سلب کردند.

وی در سخنان خود ، منطق گرایی، بلندنگری، مردمی بودن، عالمانه نگریستن به مسائل، طراحیهای علمی، شایسته سالاری به معنی درست کلمه، قطع دست پرخورها و عناصر فاسد و پرهیز از خشونت را از ویژگیهای دولت اسلامی یاد کردند.

شهردار تهران با اشاره به مباحث مطرح شده در محافل سیاسی و رسانه یی پیرامون لزوم وحدت کاندیداهای اصولگرا گفت: اصولگرایی روح انقلاب اسلامی و راه و رسم و روش فکری است بنابر این مصادره و انحصار واژه اصولگرایی از سوی عده ای خاص ، ممکن است این واژه مقدس را از ارزش بیندازد .

وی افزود : اکثریت قریب به اتفاق ملت ایران، اصولگراست زیرا مسلمان است، کشورش را دوست دارد ، به عدالت عشق می ورزد و برای پیشرفت انقلاب خود بیشترین سرمایه گذاری را کرده است .

دکتر احمدی‌نژاد درمورد مباحث مربوط به اجماع کاندیداهای اصولگرا گفت: شک نکنید همان عواملی که به ظاهرا دم از وحدت نیروها می‌زنند ، در پشت پرده ، خود مؤثرترین عامل برهم زننده وحدت هستند و با استفاده از سادگی برخی افراد، فضای انتخابات را مدیریت می‌کنند.

وی استفاده از حتی یک ریال شبهه دار برای تحقق دولت عدالتخواه را مردود و نقض غرض دانست و گفت: اصولگرایی متعلق به ملت ایران است و به انحصار درآوردن آن ، تکرار اشتباهی است که دیگران از ارتکاب آن آسیب دیده اند. اصولگرا بودن ثمره عمل و جهت گیری است و بدون تردید مردم اصولگرایان را در بوته آزمایش سخت خود محک خواهند زد.

وی افزود: وحدت باید حول محور خدمت باشد نه قدرت اگر غیر از این باشد با دیگران تفاوتی نخواهیم داشت زیرا ما به ارزشها متعهد هستیم نه به آدمها.

استاد دانشگاه علم و صنعت در مورد روش پاسخگویی گفت: اگر ما درها را به روی مردم باز کنیم و در متن مردم باشیم، آنها پاسخ سووالات خود را جویا خواهند شد و به جز جواب منطقی و عملی به هر ادعایی قانع نمی‌شوند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در پایان سخنانش تاکید کرد: نتیجه برنامه‌ها و شعارهای توسعه باید به تعمیق و گسترش مهربانی، دست همدیگر را گرفتن، راستی، صداقت و صفا آرامش، آسایش و عبودیت بینجامد ، چه در غیر اینصورت ، افزایش تیراژ روزنامه و رشد فلان شاخص اقتصادی به تنهایی نشانگر توسعه نخواهد بود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22221

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدی‌نژاد: عواملی که ظاهرا دم از وحدت می زنند ، در پشت پرده ، خود مؤثرترین عامل برهم زننده وحدت هستند، مهر' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005