Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 18 اردیبهشت 1384

گروه‌‏هاي خودسر مراسم سخنراني كروبي در زنجان را به آشوب كشيدند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

گروه‌‏هاي سازمان‌‏دهي‌‏شده‌‏اي كه مراسم سخنراني مهدي كروبي را در شهرستان‌‏هاي مختلف برهم مي‌‏زنند، در ادامه اقدامات هماهنگ خود روز گذشته باعث تشنج در جلسه سخنراني كروبي در مسجد جامع زنجان شدند.
به گزارش "ايلنا"، يك گروه صدنفره از افرادي كه به گفته شاهدان محلي با دو دستگاه اتوبوس به محل برگزاري مراسم آمده بودند، در رديف اول سخنراني و نزديك جايگاه كروبي حاضر شدند.
اين گروه خودسر و آشوب‌‏طلب درپايان سخنراني كروبي كه در خصوص ويژگي‌‏هاي دولت مقتدر و طرح ارائه 50 هزار تومان به افراد بالاي 18 سال، سخن مي‌‏گفت با برخاستن هماهنگ از جا و دادن شعارهاي "دروغه , دروغه"، نظم جلسه را برهم ريختند.
اين افراد با هجوم به سمت كروبي قصد آسيب رساندن به وي را داشتند، تا جايي كه مردم با مشاهده خارج شدن كنترل اوضاع از دست محافظان كروبي، به كمك محافظان آمدند و با شعارهاي كروبي قهرمان حمايتت مي‌‏كنيم، وي و هيات همراهش را از ميان گروه خودسر به بيرون محل سخنراني هدايت كردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتني است؛ پيش از اين سخنراني كروبي در جمع مردم قم نيز با هجوم گروه‌‏هاي خودسر ناتمام مانده بود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22226

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گروه‌‏هاي خودسر مراسم سخنراني كروبي در زنجان را به آشوب كشيدند، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005