Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 18 اردیبهشت 1384

حضرات خوب می‌دانند نظر رهبری، رییس‌جمهور جوان است!!، انصار نيوز

يكشنبه 18 ارديبهشت 1384

حضرات خودشان خوب می‌دانند نظر رهبری بر جوان بودن رییس‌جمهور است... اما پیدا کنید التزام را!!!...که فقط ادعای داشتن آن گوش فلک را کر کرده است... داروی تلخ و ماهی 50هزار تومان برای هر نفر را فقط کافیست مقایسه کنید با معیارهای رهبری در این دو جمله :...


« آنچه امروز كشور احتياج دارد رييس‌جمهور بانشاط، مصمم، كاردان، توانا، پيگير و «باحوصله» است؛ رئيس جمهوري كه اعماق كشور و روستاهاي دورافتاده براي او با تهران تفاوتي نداشته باشد؛ بتواند براي رفع تبعيض و پركردن شكاف ميان ثروتمندان و فقرا تلاش و كار كند.»

نكته‌ي ظريف در اظهارات چند ماهه‌ي اخير رهبر معظم انقلاب تأكيد پرتكرار بر «شادابي»، «نشاط»، «كارآمدي»، «مردمي بودن» و اخيرا «باحوصله بودن» است كه در انتخاب مردم بسيار راهگشا خواهد بود. اما «باحوصله بودن»، معيار جديدي است كه بايد تفسير آن را در اظهارات ديگر خود ايشان جست وجو كرد:


«... نكته‌ي مهمي در مورد «جواني» وجود دارد كه من بارها آن را تكرار كرده‌ام. مهمترين نكته «جواني» «حوصله» است... انسان وقتي گذشت زمان و گذشت عمر را تجربه كرد، گاهي استعداد هم دارد، ميل هم دارد، كشش هم دارد؛ اما حوصله ندارد. ابزار حوصله، مهمترين بستر براي جوان است. جوان، حوصله دارد، دنبال كار مي‌رود و تا گاو و ماهي مسئله را مي‌كاود؛ براي اينكه به نتيجه‌اي برسد. از اين «حوصله‌ي جواني» كه به او روح كنكاش و كنجكاوي و پيگيري و ژرفكاوي مي‌دهد، بايد حداكثر استفاده را كرد. به اين جوان‌ها بايد ميدان داد و اين استعدادها را جذب كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22245

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حضرات خوب می‌دانند نظر رهبری، رییس‌جمهور جوان است!!، انصار نيوز' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005