Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 18 اردیبهشت 1384

قالیباف: من رضاخانِ حزب‌اللهى هستم!، امروز

يكى از كانديداهاى احتمالی رياست جمهورى، سه‌شنبه شب گذشته در جمع اعضاى جامعةالرضا (خراسانى‏هاى مقيم تهران) گفت: من براى حضور در انتخابات قصد ارائه برنامه‏اى ندارم.
به گزارش شريف نيوز، او اينچنين ادامه داد: به نظرم به اندازه كافى در كشور برنامه وجود دارد. تيم خاصى هم ندارم. فكر خاصى هم براى دولت آينده نكرده‏ام. چرا كه من از بهمن ماه وارد صحنه شده‏ام و فرصت زيادى براى تعميق نداشتم، انشاءالله اگر راى بياورم، بعد از پيروزى، مفصل راجع به آن فكر خواهم كرد.
وى سپس افزود: من فكر مى‏كنم كشور احتياج به نظم و اقتدار دارد. بايد راجع همه امور حساب كشى كرد. هر كس بايد بفهمد جايگاهش چيست و مردم ديگر از نيروهاى سياسى كاملا خسته شده‏اند.
شما نمى‏بينيد در تاكسى و ساندويچ فروشى مردم مى‏گويند خدا پدر رضاخان را بيامرزد. كشور نيازمند يك رضاخان است و من رضاخانِ حزب‌اللهى هستم.
اين كانديداى احتمالى همچنين گفت: من نمى‏گذارم كشور دچار هرج و مرج باشد و هيچ نظارتى بر آن نباشد. در اين كشور همه مردم بايد بدانند جايگاهشان در اين نظام حاكم چيست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتنى است، در اين جلسه از این کاندیدا سئوال شد، گفته مى‏شود، قرار است آبادگران رياست ستاد انتخاباتى شما را برعهده داشته باشد؟
كه وى در جواب گفت: من هيچ تعلقى به چپ و راست ندارم و اصولا خود را متعلق به هيچ جريانی از جمله آبادگران نمى‏دانم. اين‌ها خود را به من مى‏چسبانند، اما من اصولا مشى حاكم بر تفكر آن‌ها را قبول ندارم. البته من هميشه گفته‏ام، هر گروه و جريانى از من مى‏تواند حمايت كند، اما من هيچ تعلقی به آن‌ها ندارم

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22276

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قالیباف: من رضاخانِ حزب‌اللهى هستم!، امروز' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005