Click for Amazing Phone Card








شنبه 24 اردیبهشت 1384

شمس الواعظین : اگر قرار باشد بین دولت بسته توتالیتر و توسعه گرا یکی انتخاب شود به طور حتم دومی بهتر خواهد بود، مژگان فرجی، سینا

"ماشاالله شمس الواعظین" گفت: سکوت جوانان در مقابل ایراد سخنرانی های صاحبان رسانه در جامعه به آفت تبدیل شده است.

سردبیر روزنامه های توقیف شده جامعه ،توس و نشاط در بازدید از غرفه خبرگزاری سینا در دوازدهمین جشنواره مطبوعات ، در باره علت نوشتن مقاله بازگشت هاشمی گفت : به هیچ حزبی وابسته نیستم که بخواهم از کاندیدای خاصی حمایت کنم ولی بر این اعتقادم که اگر قرار باشد بین دولت بسته توتالیتر و توسعه گرا یکی انتخاب شود ، به طور حتم دومی بهتر خواهد بود .در مقاله بازگشت هاشمی هم پیشاپیش تبعات حضور وی را اعلام کردم .

با حضور شمس الواعظین در غرفه سینا ، تعدادی از جوانان به پرسش از او درباره انتخابات ریاست جمهوری پرداختند.

وی، انتخابات در ایران را انتخاب بین شر نسبی و شر مطلق دانست و ادامه داد: بین این دو باید یکی را انتخاب کرد .

وی در پاسخ به این سوال که چه کسی برای مقام ریاست جمهوری در آینده اصلح تر است ، گفت : یک روزنامه نگار حق ندارد به مردم بگوید که به چه کسی رای دهند ، فقط می تواند دیدگاه های خود را بازگو کند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی با شنیدن خبر حضور احتمالی ناصر حجازی ، فوتبالیست سابق کشور در عرصه انتخابات گفت : حضور چنین افرادی در میدان رقابت برای انتخابات ریاست جمهوری جامعه را به طرف موزاییکی شدن پیش می برد .

شمس الواعظین در رابطه با حضور میر حسین موسوی اظهارداشت : اگر میرحسین به عرصه انتخابات نیاید ، آدم عاقلی است.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005