Click for Amazing Phone Card








شنبه 24 اردیبهشت 1384

ابراهيم يزدي: تاييد صلاحيت من به نفع مشاركت عمومي مردم است، ايلنا

- همه شهروندان در هر مقام و منصبي بايد به قانون اساسي التزام داشته باشند

تهران- خبرگزاري كار ايران

ابراهيم يزدي پس از ثبت نام در نهمين دوره رياست‌‏جمهوري گفت: اگر برخي جريان‌‏ها ادعا مي‌‏كنند كه نهضت آزادي پايگاهي مردمي ندارد، نبايد از تاييد صلاحيت ما نگران باشند، بگذارند در انتخابات حضور يابيم.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، وي با بيان اين مطلب كه تاييد صلاحيتش به نفع مشاركت عمومي مردم است، اظهار داشت: مسوولان بايد بپذيرند كه براي حل بحران‌‏ها نمايندگان گرايش‌‏هاي مختلف بايد حضور فعال داشته باشند و اگر ما پيروز انتخابات آزاد شديم، بايد تسليم شوند، در غير اين صورت ما تسليم انتخاب آنها نخواهيم شد.
دبيركل نهضت آزادي تصريح كرد: همه شهروندان در هر مقام و منصبي كه باشند، بايد به قانون اساسي التزام داشته باشند ولو اينكه اعتقادي هم به آن نداشته باشند.
يزدي در خصوص دلايل حضور خود در انتخابات گفت: ما با حضور خود به حاكمان، فرصت ديگري مي‌‏دهيم تا در شرايط بحراني كنوني، يك بار ديگر راه را براي حل بحران‌‏ها و خروج از بن بست‌‏ها هموار كنند چرا كه كشور با مشكلات داخلي و خارجي مواجه است كه تنها راه حل آن آشتي ملي است.
يزدي با بيان اين مطلب كه استقبال فراواني از حركت نهضت آزادي در معرفي كانديدا شده است، گفت: ما به دعوت مردم در اين انتخابات حاضر شده‌‏ايم و ادامه حضور خود را فرصتي براي طرح مطالبات مردم مي‌‏دانيم.
وي افزود: ما به دنبال تغيير در ساختار حقيقي قانون اساسي هستيم نه ساختار حقوقي و آزادي زندانيان سياسي را به نفع كشور و خروج از بن بست‌‏ها مي‌‏دانيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

يزدي در خصوص حمايت از يك كانديداي خاص گفت: در حال حاضر نمي‌‏دانيم كدام كانديداها در صحنه خواهند ماند و چه برنامه‌‏اي دارند اما پس از اعلام برنامه‌‏ها نظر خود را در اين زمينه اعلام خواهيم كرد.
اين كانديداي انتخابات رياست‌‏جمهوري با بيان اين مطلب كه در ثبت نام كلمه اعتقاد را خط زدم، گفت: اينكه بگويند به چه چيزي اعتقاد داريد، در تناقض با اصل 24 قانون اساسي و به منزله تفتيش عقايد است و كسي حق ندارد در اين امور وارد شود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22560

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ابراهيم يزدي: تاييد صلاحيت من به نفع مشاركت عمومي مردم است، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005