Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 26 اردیبهشت 1384

ميرحسين موسوي: تا واپسين ساعات در تامل و تعمق بودم، ايسنا

مير حسين موسوي تصريح كرد: در عرصه اين گزينش بزرگ، كساني بايد داوطلب شوند كه علاوه بر شايستگي‌هاي فردي، متناسب با اين مسؤوليت عظيم از ابزارها و امكانات لازم جهت اداي حق اين منصب برخوردار باشند ...... هرچه بيشتر در اين موضوع غور كردم دخالت خود در اين صحنه را درهم تنيده با مشكلات و پيچيدگي‌هايي يافتم كه نافي مصالح جمهوري اسلامي و ناقض نيت‌هاي پاك دعوت كنندگان از اينجانب است.

به گزارش ايسنا مهندس ميرحسين موسوي ، نخست وزير دوران پر افتخار امام خميني (ره) در پي عدم حضور در انتخابات آتي رياست جمهوري ،عصر روز يك شنبه بيانيه مهمي صادر كرد .

متن بيانيه كه از سوي دفتر ايشان در اختيار خبرگزاري دانشجويان ايران ( ايسنا) قرار گرفته است به اين شرح است :

" بسمه تعالي

انتخابات رياست جمهوري به مثابه بزرگترين صحنه حضور و اعلام راي مردمي ، نزديك شده است و همه مي‌دانند كه بخش مهمي از حساسيت‌ اين رويداد به دليل نقش تعيين كننده و پراهميت مقام رياست جمهوري در نظام اسلامي ماست. بديهي است كه در عرصه اين گزينش بزرگ، كساني بايد داوطلب شوند كه علاوه بر شايستگي‌هاي فردي، متناسب با اين مسؤوليت عظيم از ابزارها و امكانات لازم جهت اداي حق اين منصب برخوردار باشند. حسن ظن و ابراز لطف اقشار مردم اعم از خانواده معزز شهدا و ايثارگران، روحانيت و طلاب، اساتيد، دانشجويان، دانش آموزان، رسانه‌ها، شخصيت‌ها، احزاب و گروه‌هاي مختلف كه موجب دعوت آنها از اينجانب براي شركت در صحنه رقابت انتخاباتي شد از يك سو مرا منفعل كرد. از خداوند متعال مسالت دارم آن مقدار از كاستي‌هاي من كه از ديدگان هنرور و زيبابين آنان دور مانده است ببخشايد و در من جبران كند.

از طرف ديگر همين گمان نيك آنان تا واپسين ساعات مرا به تامل و تعمق چندين‌باره در اين موضوع واداشت. هرچه بيشتر در اين موضوع غور كردم دخالت خود در اين صحنه را درهم تنيده با مشكلات و پيچيدگي‌هايي يافتم كه نافي مصالح جمهوري اسلامي و ناقض نيت‌هاي پاك دعوت كنندگان از اينجانب است.

مضمون دعوت‌هاي اخير نشان مي‌دهد كه در ميان اقشار گوناگون ملت بزرگمان به ويژه اساتيد و دانشجويان، معتقدان به خط اصيل پير جماران به صورت يك سرمايه گرانقدر و قابل اتكا حضور قدرتمندانه خود را حفظ كرده اند. آنهايي كه بين عدالت و آزادي و بين حمايت مصرانه از آرمان‌هاي مردمي انقلاب و توسعه و همچنين بين اسلام و مصالح ملي تناقضي نمي‌يابند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

برخود لازم مي‌دانم، در اين فرصت از ابراز لطف‌هايي كه طي اين مدت نسبت به اينجانب شده است ، سپاسگزاري كنم و اطمينان دهم كه اين سرباز كوچك امام و انقلاب هركجا كه باشد از خيرخواهي براي نظام اسلامي و مردم بزرگوار كوتاهي نخواهد كرد، هيچ فرصتي را براي خدمت به آنان فروگذار نمي‌كند و در اين راه تفاوتي ميان تلخ و شيرين و عافيت و مسؤوليت نمي‌بيند.

ميرحسين موسوي

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22629

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ميرحسين موسوي: تا واپسين ساعات در تامل و تعمق بودم، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005