Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 20 اردیبهشت 1384

دبيركل سازمان مجاهدين انقلاب: عدم حضور ميرحسين موسوي در انتخابات براي ما محرز است، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

دبيركل سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي گفت: عدم حضور ميرحسين موسوي در انتخابات براي ما محرز شده است.
محمد سلامتي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، تصريح كرد: سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي و جبهه مشاركت ايران اسلامي از مهندس موسوي، دعوت مجدد براي كاتديداتوري نداشته‌‏اند چون معتقدند ايشان در انتخابات حضور نمي‌‏يابد.
وي در عين حال گفت: در صورتي كه ميرحسين تصميم به شركت در انتخابات بگيرد، از ايشان حمايت خواهيم كرد.
دبيركل سازمان مجاهدين انقلاب با انتقاد از حضور احمد جنتي در شوراي مصلحت‌‏سنجي اصول‌‏گرايان، گفت: شوراي نگهبان يك ارگان نظارتي است بنابراين حضور هر كدام از اعضاي آن در يك تشكيلات سياسي، انتخابات را خدشه‌‏دار خواهد كرد.
وي با بيان اينكه اين امر به بي‌‏طرفي و عدالت شوراي نگهبان در امر انتخابات خدشه وارد مي‌‏كند، گفت: حضور آقاي جنتي در شوراي مصلحت‌‏سنجي اصول‌‏گرايان درصورت صحت، سوال برانگيز است، گرچه جهت‌‏گيري ديگر اعضاي شوراي نگهبان نيز نشان از ديدگاه‌‏ها و گرايشات خاص آنها دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سلامتي درخصوص اجماع در جبهه اصلاحات گفت: در شرايط كنوني با توجه به موضع‌‏گيري‌‏هاي كانديداهاي مختلف، اجماع غيرممكن است اما احتمال دارد با نزديك شدن به انتخابات، اين شرايط تغيير كند.
وي اعلام كرد كه حاميان معين خواهان اجماع در جبهه اصلاحات هستند.
سلامتي در ادامه با اشاره به نظرسنجي‌‏هاي صورت‌‏گرفته، اقبال نسبت به معين را در حال افزايش دانست و خاطر نشان كرد: روند موجود حاكي از رشد آراي ايشان است و معين در حال حاضر از موقعيت قابل قبولي برخوردار است، به همين دليل ما نسبت به موفقيت ايشان در انتخابات خوشبين هستيم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22388

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دبيركل سازمان مجاهدين انقلاب: عدم حضور ميرحسين موسوي در انتخابات براي ما محرز است، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005