Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 27 اردیبهشت 1384

چهارمین نشست گروه رمضان‌زاده در ایلام لغو شد، شريف نيوز

چهارمین نشست موسوم به «اصلاح طلبان كرد» كه قرار بود، در ایلام برگزار شود، به دلیل مخالفت شورای تامین این استان برگزار نشد.
به گزارش خبرنگار شریف نیوز، پس از مخالفت شورای تامین استان ایلام، جبهه مشارکت استان کرمانشاه با صدور اعلامیه‌ای به شدت از عملکرد شورای تامین استان ایلام و استاندار این استان انتقاد کرد.
گفتنی است، در پی برگزاری سه نشست گروه موسوم به اصلاح طلبان كرد در سنندج، كرمانشاه و بوكان و طرح مطالبات تجزیه‌طلبانه و فرافكنی قومی توسط سخنرانان این همایش‌ها كه عموما از اعضای جبهه مشاركت و سازمان مجاهدین استان‌های غربی كشور بودند، مخالفت‌هایی گسترده با این نشست و اهداف آن كه گفته می‌شود، جنبه تبلیغاتی برای یكی ازكاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دارد، از سوی گروه‌های مختلف و حتی احزاب و گروه‌های دوم خردادی در پی‌داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شورای موسوم به اصلاح‌طلبان كرد كه ریاست آن را عبدالله رمضان‌زاده سخنگوی دولت برعهده دارد در چند مقطع اقدام به انتشار بیانیه‌ها و مواضع خود نموده است كه در آخرین بیانیه با اشاره به خودداری هاشمی رفسنجانی از دیدار با شورای موسوم به اصلاح طلبان كرد تاكید شده است: دیدارهایی با كروبی، یزدی و معین صورت گرفته كه معین رسما همه خواسته‌های ما را پذیرفته و یزدی و كروبی قول‌هایی در این‌باره داده‌اند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22725

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'چهارمین نشست گروه رمضان‌زاده در ایلام لغو شد، شريف نيوز' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005