Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 28 اردیبهشت 1384

رئيس ستاد انتخاباتي قاليباف: قاليباف نقدهاي جدي بر عملكرد هاشمي دارد كه خصوصي سازي بي قيد و بند از آن جمله است، خبرگزاري فارس

رئيس ستاد انتخاباتي قاليباف در خراسان با رد انصراف قاليباف به نفع هاشمي رفسنجاني گفت: اين اتفاق نمي‌افتد چرا كه قاليباف نقدهاي جدي بر عملكرد هاشمي دارد كه خصوصي سازي بي قيد و بند از آن جمله است.

محمد رياحي به خبرنگار فارس در مشهد گفت: بدون ترديد حضور آقاي هاشمي در مشاركت حداكثري مردم اثر مي گذارد و آقاي قاليباف هم از ابتدا گفته بود كه با جديت در انتخابات حاضر مي‌شويم و حضور ديگر كانديداها در حضور من تاثيري ندارد.
رياحي در خصوص انصراف قاليباف در برابر هاشمي خاطر نشان كرد: قاليباف از ابتدا هم گفته بود كه رقيب اصلي من هاشمي است و ما نيز از آمدن رقيب اصلي ايشان خوشحال شديم.
وي افزود: آقاي قاليباف خصوصي‌سازي در حوزه مالكيتي را به طور جدي نقد كرده و داوري دولت را در اين مورد مطرح مي كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رياحي در خصوص انصراف توكلي خاطر نشان كرد: احساس مي‌كنم اقدام احمد توكلي بسيار صبورانه و ايثارگرانه صورت گرفت و با اين كه شرايط ايشان نيز در نظرسنجي‌ها مثبت بود، كنار رفتند.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005