Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 4 خرداد 1384

سخنگوي كروبي: جبهه مشاركت و سازمان مجاهدين انقلاب با الفاظ بازي نكنند، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۳/۰۴‬
داخلي. سياسي. مجلس. انتخابات ‪. ۸۴‬
اسماعيل گرامي مقدم سخنگوي ستاد انتخاباتي مهدي كروبي گفت: نامه رهبري درباره معين حكم حكومتي بود و جبهه مشاركت و سازمان مجاهدين انقلاب نبايد با الفاظ بازي كنند.

گرامي مقدم كه روز چهارشنبه در حاشيه جلسه علني مجلس با خبرنگاران سخن مي‌گفت، افزود: آقاي معين مخالفت خود با حكم حكومتي را اعلام كرده است ولي آقاي كروبي از ابتدا عنوان كرده بود كه در انتخابات حضور خواهد داشت و اگر حكم حكومتي نيز در مورد وي بود، باز هم در انتخابات شركت مي كرد.

نماينده بجنورد گفت: جبهه مشاركت در قضاياي اخير با يك پارادوكس سياسي مواجه شده است و آن تناقض ايدئولوژي خاص جبهه مشاركت با موضوع ورود به انتخابات با حكم حكومتي است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: اگر جبهه مشاركت حضور در انتخابات را نپذيرد، ادامه فعاليت سياسي آن سخت خواهد شد و اگر بپذيرد، پايبندي به شعارهايش زير سووال مي- رود.

سخنگوي كروبي ابراز اميدواري كرد كه معين همراه با جبهه اصلاحات به يك تصميم جمعي براي اجماع برسد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23171

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سخنگوي كروبي: جبهه مشاركت و سازمان مجاهدين انقلاب با الفاظ بازي نكنند، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005