Click for Amazing Phone Card








شنبه 7 خرداد 1384

انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه شيراز طي نامه‌‏ سرگشاده‌‏اي به معين خواستار عدم شركت وي در انتخابات شد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

شوراي مركزي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه شيراز و علوم پزشكي، در نامه‌‏ سرگشاده‌‏اي به مصطفي معين خواستار امتناع وي از شركت در انتخابات شدند.
به گزارش "ايلنا"، در اين نامه آمده است: انتخابات آزاد و دموكراتيك از ابتدايي‌‏ترين خواسته‌‏هاي ملت براي احقاق حقوق خود است ولي در اين ميان نمي‌‏توان اين حاشيه را با هر ابزاري محقق كرد، اگرچه شوراي نگهبان صلاحيت شما را به امتثال امر ولايي تاييد كرده اما هدف وسيله را توجيه نمي‌‏كند و حتي اگر اهداف والايي چون نيل به دموكراسي و آزادي در ميان باشد، به هر وسيله و مستمسكي نمي‌‏توان راهي به آن جست.
در ادامه اين نامه آمده است: از اين رو نمي‌‏توان با توسل به اقدامات فراقانوني و تاييد آن، در جهت تحكيم مباني دموكراسي گام برداشت و حتي اگر در اين ميان چشم به آن دوخته‌‏ايد تا در مقام رياست‌‏جمهوري گامي رو به جلو در جهت پيشبرد دموكراسي و آزادي مردم برداريد، با همين مستمسك شما را دو گام به عقب خواهند راند.
در اين نامه با يادآوري اينكه شعار اصلي شما همواره پايبندي و التزام به قانون‌‏گرايي و قانون‌‏مداري بوده است و همواره از منتقدان رفتارهاي غيرقانوني و فراقانوني در سطوح مختلف بوده‌‏ايد، آمده است: اگر ردصلاحيت شما اقدامي غيرقانوني براي حذف سليقه‌‏اي شما به نفع جناح يا فرد خاصي بوده است، شوراي نگهبان از مسووليت خود در اين امر تخطي نموده و جانب بي‌‏طرفي در امر نظارت را زير پا گذاشته است چرا شوراي نگهبان فارغ از هر گونه نگراني از اين ردصلاحيت به كار خود ادامه مي‌‏دهد؟
در بخشي از اين نامه ادعا شده است: تاييد صلاحيت شما از مجراي قانوني آن انجام نپذيرفته و دامي است كه اقتدارگرايان بر سر راه شما نهاده‌‏اند و يقين داشته باشيد كساني كه اين سناريو را براي تاييد صلاحيت شما طراحي كرده‌‏اند از اين پس نيز تمام تلاش خود را به كار خواهند بست تا در اين رقابت پيروز ميدان نبوده و بيشترين بار مشاركت حداكثري را بر روي شانه‌‏هاي شما بگذارند و اقدامات گذشته خود را با حضور شما در انتخابات سرپوش بگذارند.
اين نامه مي‌‏افزايد: با اين شرايط شركت شما در انتخابات و پذيرش حكم حكومتي علاوه بر خدشه‌‏دار كردن شعارها و سابقه گذشته‌‏تان مهر تاييدي است بر ردصلاحيت صدها نفري كه در انتخابات مجلس هفتم از حضور در رقابت باز مانده‌‏اند و پوششي است كه از اين پس هر گاه اقتدارگرايان در برابر اراده ملت نتوانستند تاب تحمل بياورند، به اين گونه روش‌‏هاي فراقانوني روي آوردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در پايان اين نامه تصريح شده است: در دو راهي سرنوشت‌‏سازي قرار گرفته‌‏ايد كه بين آزادي ملت و نمايش مشروعيت بايد يكي را برگزينيد و از شما مي‌‏خواهيم شجاعانه از شركت در انتخابات امتناع كرده و سرنوشت ملت را به منافع ديگران ترجيح دهيد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23327

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه شيراز طي نامه‌‏ سرگشاده‌‏اي به معين خواستار عدم شركت وي در انتخابات شد، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005