Click for Amazing Phone Card








شنبه 7 خرداد 1384

محتشمي پور: نتيجه دولت سازندگي 60 ميليارد دلار استقراض خارجي بود، خبرگزاري فارس

عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز با بر شمردن خصوصيات اقتصادي دولت خاتمي گفت: دولت سازندگي 60 ميليارد دلار استقراض خارجي را به دولت اصلاحات سپرد كه همگي آنها پرداخت شده است و صندوق ذخيره ارزي در حال حاضر 3 ميليارد دلار سرمايه دارد، اين در حالي است كه كشور به خود كفايي گندم رسيده است.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از ستاد انتخاباتي مهدي كروبي، سيد علي اكبر محتشمي پور با اعلام اين مطلب در جمع مردم شهرستان رشت افزود: اكنون فرصت آزمودن نيست و مردم ايران نبايد آزموده را بيازمايند، بلكه بايستي اصلاحات را ادامه دهند.
وي در ادامه به تاثيرات عدم حضور مردم در پاي صندوقهاي راي اشاره كرد و افزود: اگر مردم در انتخابات حضور پيدا نكنند، جناح تماميت خواه با آراي سنتي 15 تا 20 در صد برمسند اجرايي كشورتكيه ميزند و آنچنان فضايي درجامعه ايجاد خواهد شد كه ديگر شايد هيچ زماني نتوانند كمر راست كنند.
رئيس ستاد انتخاباتي مهدي كروبي گفت: انقلاب بزرگ صنعت نفت در عسلويه و گفتكو در پذيرفتن ايران به عضويت سازمان تجارت جهاني از بزرگترين دستاوردهاي دولت اصلاحات است.
وي تاكيد كرد: نبايد اشتباهات گذشته را تكرار كنيم چرا كه با عدم حضور در انتخابات فضاي بسته در جامعه حاكم خواهدبود.
محتشمي پور در پاسخ به سوالي در رابطه با رويارويي دولت مقتدر با تحركات جريان مخالف اصلاحات در قوه قضاييه گفت: مادر دولت اصلاحات هزينه هاي بسياري داده‌ايم و معتقديم كه هنوزاحتياج به مقاومت دارد و اگر اين مقاومتها نبود بسياري از نيروهاي ارزشي و علمي به جرمهاي مختلف، قرباني حكم اعدام مي‌شدند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در پايان تاكيد كرد: استان گيلان يكي از مستعد ترين استانهاي كشور از لحاظ فرهنگي، سياسي، كشاورزي و منابع طبيعي است و تلاش دولت مقتدر بر اين است كه مديريت اين استان به نيروهاي بومي واگذار شود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23332

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محتشمي پور: نتيجه دولت سازندگي 60 ميليارد دلار استقراض خارجي بود، خبرگزاري فارس' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005