Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 8 خرداد 1384

هادی قابل: امروز معین را تحمیل کردیم و فردا بساط نظارت استصوابی را برمی چینیم، امروز

امروز: هادی قابل عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت گفت: امروز که توانستیم محافظه کاران را وادار به پذیرش حضور معین در صحنه کنیم و تایید صلاحیت وی را بگیریم امیدواریم گامی باشد برای حذف نظارت استصوابی در دوره های بعدی انتخابات تا شرایط برای حضور همه دیدگاه ها در انتخابات فراهم شود.
رئیس جبهه مشارکت قم ضمن بیان مطلب فوق، درخصوص حضور دکتر معین در صحنه افزود: اگرچه در مجلس هفتم با برگزاری یک انتخابات غیرآزاد، کلیه دیدگاه های اصلاح طلبانه را از صحنه حذف کردند اما با تلاش اصلاح طلبان، حضور بخشی از نیروهای اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری به محافظه کاران تحمیل شد و با حضور معین شرایط برای برگزاری یک انتخابات نیمه آزاد فراهم شده است.
وی با اشاره به استحکام و جدیت معین در پیگیری برنامه های اصلاح طلبانه ابراز امیدواری کرد تا در آینده نزدیک شرایط برگزاری یک انتخابات کاملاً آزاد و حذف نظارت استصوابی فراهم شود.
این فعال سیاسی درباره حضور کاندیدای اصلاح طلبان پیشرو در صحنه گفت: معین از همان آغاز ورود به صحنه انتخابات بر دو محور تاکید اساسی کرد که عبارت بود از نگاه به خرد جمعی و حرکت در چارچوب کار تشکیلاتی به علاوه پیشبرد اهداف در چارچوب یک فعالیت علمی و منطقی.
قابل اعلام حضور معین در انتخابات را در چارچوب دو محور مذکور ارزیابی کرد و گفت: پس از تایید صلاحیت معین به آن شکل و شیوه واقعاً برای وی تصمیم گیری مشکل بود ولی چون اعتقاد به نظر و خرد جمعی دارد، تصمیم گیری در این باره را موکول به پایان رایزنی ها و نظرسنجی ها کرد و درنهایت پس از شنیدن نظرات مخالفان و موافقان و جمع بندی این نظرات حضور خود در صحنه انتخابات را اعلام کرد.
وی در همین ارتباط به جلسه روز پنجشنبه حامیان معین که شش ساعت به طول انجامید و طی آن نمایندگان کلیه حامیان معین در استان ها و مناطق مختلف به اظهارنظر پرداختند اشاره کرد و گفت: همان گونه که در این جلسه مطرح شد اصلاح طلبان باید از کلیه ظرفیت های پیش رو برای پیشبرد اهداف ملت ایران بهره جویند. با چنین نگاهی معین وارد صحنه شد و بی شک تلاش می شود تا با تحکیم مبانی یک انتخابات آزاد، این هدف تحقق یابد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رئیس جبهه مشارکت قم بیانیه اعلام حضور معین را محکم و متین ارزیابی کرد و گفت: معین به درستی اعلام کرده است که از توان و فکر همه کسانی که در 26 سال گذشته به گونه ای مورد حذف قرار گرفتند و حتی کسانی که به صورت غیرقانونی به زندان افکنده شدند استفاده خواهد کرد. این تاکید معین نشان می دهد که او گام را خیلی فراتر از آنچه انتظار می رفت برداشته است و به عهد خود با مردم پایبند است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23390

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هادی قابل: امروز معین را تحمیل کردیم و فردا بساط نظارت استصوابی را برمی چینیم، امروز' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005