Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 8 خرداد 1384

مهرعليزاده: قلب‌‏ها را تسخير مي‌‏كنم، ايلنا

* دولت رفاه را با سه شخصيت اقتدار، آرامش و كارآمدي تشكيل مي‌‏دهم

تهران- خبرگزاري كار ايران

كانديداي نهمين دوره انتخابات رياست‌‏جمهوري گفت: به دور از عوام‌‏فريبي و تخريب رقبا، تنها با بيان برنامه‌‏هاي دولت رفاه كه بنا به مقتضيات كشور و بهره‌‏برداري از تجربه كشورهاي پيشرفته است، قلب ها را تسخير خواهم كرد.

به گزارش "ايلنا"، محسن مهرعليزاده، معاون رئيس‌‏جمهور در ديدار جمعي از مسوولان و فعالان اقتصادي استان سمنان(شهرستان‌‏هاي شهميرزاد, مهدي‌‏شير, دامغان, شاهرود و گرمسار) سمناني‌‏هاي مقيم تهران كه از كانديداتوري وي حمايت كردند، افزود: دولت رفاه را با سه شخصيت اقتدار، آرامش و كارآمدي تشكيل خواهم داد.
وي در پاسخ به اين سوال كه چرا تبليغات انتخاباتي شما كم است، گفت: شايد بتوان گفت مظلوم‌‏ترين كانديداي رياست‌‏جمهوري هستم نه وابستگي حزبي دارم و نه داراي پول‌‏هاي كلان هستم اما با اميد به خدا و ياري توده‌‏هاي مردم پا به اين عرصه حساس گذاشته‌‏ام و مي‌‏خواهم به دور از عوام‌‏فريبي و تخريب كانديداها برنامه‌‏هاي خود را به مردم معرفي كنم و شايد جزء معدود كانديداهايي هستم كه با برنامه آمده‌‏ام.
مهرعليزاده تصريح كرد: بهترين نوع مديريت، مديريت بر قلب‌‏هاست، به خاطر اينكه نمي‌‏توانم هزينه‌‏هاي گزافي براي تبليغات بپردازم و مجبورم بيشتر در بين مردم ظاهر شوم و قلب‌‏هاي آنها را تسخير كنم، مردم نيز با بررسي سوابق من متوجه خواهند شد كه به دور از جناح‌‏بازي‌‏هاي سياسي به فكر مردم خواهم بود.
اين اصلاح‌‏طلب اجرايي گفت: مردم از حرف خسته شده‌‏اند و به دنبال فردي عمل‌‏گرا هستند و بايد ديدگاه سنتي كنار برود و فردي از نسل دوم كه نسل سوم دنيا به خوبي مي‌‏شناسد و درك مي‌‏كند، وارد ميدان عمل شود تا بتواند با ايجاد تعامل بين نسل سوم و دولت بسياري از مشكلات كشور را حل كند.
وي تصريح كرد: مطالبات جوان امروزي با جوان بيست سال پيش متفاوت است، در نتيجه بايد با درك واقعي از خواسته جوانان به درخواست‌‏هاي آنها در حدود قانون اساسي احترام گذاشته شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مهرعليزاده افزود: جوان مي‌‏خواهد راحت زندگي كند و اگر زمينه اين راحتي فراهم شود، مطمئن باشيد هيچ‌‏گاه پايش براي فرار از ايران بازنخواهد شد و به كار كردن در كشور خود افتخار نيز خواهد كرد.
اين كانديداي انتخابات رياست‌‏جمهوري خاطر نشان ساخت: براي توسعه و پيشرفت كشور بايد به روستاها توجه ويژه داشت و امكانات را به صورت عادلانه در شهرها و روستاها توزيع كرد تا شاهد افزايش مهاجرت و افزايش جمعيت مصرف‌‏كننده نباشيم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23414

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهرعليزاده: قلب‌‏ها را تسخير مي‌‏كنم، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005