Click for Amazing Phone Card








جمعه 13 خرداد 1384

منتجب نيا: كروبي يك قهرمان انقلاب است، ايرنا

رشت ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۳/۱۳‬
داخلي. سياسي. انتخابات‪. ۸۴‬
سخنگوي مجمع روحانيون مبارز گفت: براي شناخت نامزدها بايد ماهيت فكري و پيشينه مديريت آنان را بررسي كرد.

حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نيا پنجشنبه‌شب درجمع‌اعضاي ستاد انتخابات مهدي كروبي در رشت افزود: امروز شعار دادن رسم شده و سره از ناسره نيز مخلوط شده است و تنها چيزي كه مي‌تواند شعارهاي واقعي را از شعارهاي فريبنده جدا كند، ماهيت فكري و انديشه و پيشينه زمان مديريت نامزدهاست.

وي اضافه كرد: امروز افرادي با روش‌هاي جديد و شعارهاي قانونمندي همان شعارهايي را مي‌دهند كه از خاتمي و اصلاح طلبان گرفتند.

وي اظهار كرد: برخي افراد با روي آوري به اين شعارها وعده برداشتن گام سوم و گرفتن پست رياست جمهوري را مي‌دهند كه اگر خداي ناكرده چنين روزي رخ دهد مردم بايد فكر ديگري كنند.

وي افزود: با روي كار آمدن اين افراد بر مسند قوه مجريه مردم تا اطلاع ثانوي از صحنه تصميم‌گيري كنار گذاشته خواهند شد و تمام شعارهاي اصلاح طلبي به يك نقطه بر مي‌گردد و آن هم حذف مردم و جانشيني و تصميم‌گيري به جاي مردم است.

به گفته وي ، آن چيزي كه مي‌تواند ضمانت‌كننده شعارهاي داده شده باشد، به شخصيت و سابقه مديريت شعاردهندگان بر مي‌گردد و مردم بايد بدانند كه اين افراد در زمان مديريت‌هاي خود چقدر به مردم اجازه حركت كردن و حرف زدن دادند.

منتجب نيا يادآور شد: كسانيكه قانونمندي را قبول نداشته و مردم را تنها براي باركشي و راي دادن مي‌خواهند امروز هم دندان تيز كرده‌اند و اگر موفق شوند و انحصار در قدرت داشته باشند ريشه هر فكر آزادي خواه و مخالف با خود را خواهند سوزاند.

او گفت: اينها كساني بودند كه مردم را قبول نداشته و خود را قيم مردم مي‌دانستند و امروز آنان درصدد هستند تا بنام انتخابات و بنام جمهوري‌اسلامي و با راي مردم بازهم انحصار طلبي و تمركز قدرت داشته باشند.

منتجب نيا در بخش ديگري از سخنانش با تاكيد بر حضور مردم در انتخابات رياست جمهوري اظهار كرد: در انتخابات بايد حضور فعال و گسترده داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي گفت : ما با حضور خود در انتخابات بايد بگوييم كه كشور و نظام خود را مي‌خواهيم و مديران را نيز خود بايد انتخاب كنيم و نگذاريم بيگانگان بيايند.

وي افزود: با حضور در انتخابات بايد تلاش كنيم مديران را اصلاح كنيم نه نظام را كنار بگذاريم و اگر مشكلي هم وجود دارد بايد آن را برطرف كرد.

به‌گفته وي، حضور گسترده مردم بايد با انتخاب اصلح باشد زيرا اگر اين حضور گسترده و باانتخاب غير اصلح صورت گيرد نتيجه آن شبيه فقدان حضور خواهد شد.

منتجب نيااز مهدي كروبي به عنوان شخصي نام برد كه با شجاعت، و ويژگي‌هاي خاص خود مي‌تواند از حقوق مردم دفاع و اصلاحات را به پيش ببرد، ياد كرد.

وي اظهار كرد: كروبي يك قهرمان انقلاب است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23690

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'منتجب نيا: كروبي يك قهرمان انقلاب است، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005