Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 16 خرداد 1384

مهرعليزاده: آمده‌ام، مي‌مانم و هرگز به نفع نامزد ديگري انصراف نمي‌دهم، ايرنا

خواف ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۳/۱۵‬
داخلي. سياسي. انتخابات‪۸۴‬
نامزد نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: آمده‌ام، مي‌مانم و هرگز به نفع نامزد ديگري انصراف نمي‌دهم.

محسن مهرعليزاده روز يكشنبه در ديدار با علماي اهل سنت شهرستان خواف افزود: وحدت و اخوت شيعه و سني و ساير اديان براي برقراري امنيت و حفظ تماميت ارضي كشور ضروري است.

او قانون گرايي و اجراي كامل اصول قانون اساسي را جزو مهمترين برنامه هايش برشمرد و اظهارداشت: نمي‌توان گفت قسمتهايي از قانون اساسي درست است و قسمتهايي از آن به درد نمي‌خورد.

او افزود: درنظامي زندگي مي‌كنيم كه‌اسلاميت محور آن است و عدالت اجتماعي، ديني براي همه تفكرات و اقشار جامعه در قانون اساسي جاري است.

مهرعليزاده گفت: نگاه متفاوت به اقليت ها، موجب كدورت و نارضايتي و در نهايت ناامني مي‌شود كه نه شرط دين، نه حكومتداري و نه شرط عقل است.

سرپرست حوزه علميه احناف خواف نيز در اين ديدار گفت: مردم اهل سنت شهرستان خواف در طول ‪ ۲۶‬سال پس از پيروزي انقلاب، وفادار به‌نظام، امام و رهبري بوده و در عين محروميت و فقر اقتصادي، مرزداران خوبي براي كشور بوده‌اند.

مولوي حبيب الرحمان مطهري مهمترين دغدغه جامعه اهل سنت را رعايت نكردن عدالت و نگاه تبعض آميز برخي مسوولان نسبت به اهل سنت ذكر كرد.

وي گفت: از نيروهاي مستعد اهل سنت در رده‌هاي مديريتي و تصديهاي اجرايي و حتي امور نظامي كشور استفاده نمي‌شود و اگر در مواردي استثنايي يكي از اين افراد در رده مديران قرار گيرد، عده‌اي هياهو بپا مي‌كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مهرعليزاده نخستين نامزدي است كه به شهرستان خواف سفر كرده است.

شهرستان خواف ‪ ۱۱۰‬هزار نفرجمعيت دارد و در ‪ ۲۵۰‬كيلومتري جنوب شرقي مشهد در استان خراسان رضوي واقع شده‌است كه ‪ ۱۲۳‬كيلومتر مرز مشترك با افغانستان دارد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23845

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهرعليزاده: آمده‌ام، مي‌مانم و هرگز به نفع نامزد ديگري انصراف نمي‌دهم، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005