Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 16 خرداد 1384

تاج‌زاده: الگوي اصلاح‌طلبان در اداره جامعه فضاي باز سياسي است؛ الان زمان غفلت و انتقاد نيست و نبايد صحنه را ترك كرد، ايرنا

بجنورد، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۳/۱۶‬
داخلي. سياسي. انتخابات ‪. ۸۴‬
عضو شوراي مركزي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي گفت:الگوي اصلاح‌طلبان بخصوص در اداره جامعه، فضاي باز سياسي است.

"مصطفي تاج‌زاده" يكشنبه شب در بجنورد، در جمع‌حاميان "معين" نامزد نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري افزود: ديدگاه اصلاح‌طلبان اين است كه در تمام عرصه‌هاي كشور راهي جز پذيرش مدل باز در داد و ستدها نيست.

اين فعال سياسي گفت: از نظر اصلاح‌طلبان، هيچكس فراتر از قانون نيست و همه بايد در كشور در چارچوب قانون فعاليت كنند.

تاج زاده ادامه داد: اگر مردم ما به دنبال ادامه دستاوردهايي هستند كه در دولت "خاتمي" پيگيري شد، بايد در انتخابات حضور اكثري داشته و به اصلاح طلبان راي دهند.

اين فعال سياسي پيگيري مطالبات زنان را به‌صورت دموكراتيك، ديگر برنامه اصلاح طلبان دانست و گفت: از نظر ما بانوان بهترين قشر حامي دموكراسي و قوي‌ترين عناصر براي گفت و گو و نفي خشونت هستند.

او يادآور شد:مطالبات بانوان به صورت جدي در جامعه مطرح است و ما نبايد از اين امر غفلت كنيم.

"تاج زاده" با تاكيد بر مشاركت حداكثري مردم در انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري گفت: الان زمان غفلت و انتقاد نيست و نبايد صحنه را ترك كرد.

"مصطفي تاج‌زاده" يكشنبه‌شب درجمع هواداران "مصطفي معين"، در اسفراين نيز گفت: برخي‌ها مي‌دانند اگر مشاركت عمومي بطور گسترده اتفاق بيفتد كسي به آنان راي نخواهد داد.

تاج‌زاده افزود: ما در مجلس ششم با برنامه عمل كرديم و موفق شديم ليكن در مجلس هفتم به هر دليلي كار را رها كرديم و كوتاه آمديم و موفق نشديم كه همين موجب بيشترين انتقادهاي مردم به ما شد.

به گفته وي، ديگر انتقاد مردم به اصلاح طلبان سكوت در برابر توقيف فله‌اي مطبوعات بود، اما از سويي مردم ايستادگي خاتمي در خصوص قتلهاي زنجيره‌اي را ستودند و آن را با توجه به ساختار موجود از بزرگترين اقدامات دولت او برشمردند.

تاج‌زاده به تاثير اصلاحات خاتمي اشاره كرد و گفت: يكي از آقايان كه قبل از دوم خرداد با ساخت برنامه "هويت" نيمه پنهان نخبگان را بر ملا مي‌كرد، پس از دوم خرداد با برپايي همايش "چهره‌هاي ماندگار" به نيمه آشكار همان نخبگان پرداخت و به آنان خودرو "سمند" اهدا كرد.

وي در پاسخ سوالي در مورد مقايسه خاتمي با معين گفت: بزرگترين دستاورد خاتمي پياده كردن گفتمان دموكراتيك در كشور بود بطوري كه حتي گروههاي اپوزسيون، سلطنت‌طلبان و ماركسيت‌ها نيز با اين گفتمان با ما صحبت مي‌كنند.

تاج‌زاده افزود: تجربه هشت سال دولت خاتمي به ما نشان داد كه‌ما مي‌توانيم بهتر از گذشته با نهاد قدرت تعامل كرده و برنامه خود را به پيش ببريم.

وي در مورد ديدگاه دكتر معين نامزد نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در مورد گروههاي موسوم به ملي مذهبي گفت: ايشان در صورت انتخاب از وجود اين افراد استفاده خواهد كرد و در شوراي عالي برنامه‌ريزي انتخاباتي كه از پنج ماه قبل فعال شده از افراد اين گروه دعوت به عمل آورده است.

عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت ايران اسلامي در خصوص وجود دستگاه موازي در كشور و ديدگاه معين در اين رابطه گفت: از برنامه‌هاي دكتر معين بحث در مورد دستگاههاي موازي و شفاف‌سازي كاركردهاي آنهاست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي ادامه داد: اگر دستگاههاي موازي غيرقانوني بودند، فعاليت آنها تعطيل خواهد شد و در صورت اصرار به عدم تعطيلي گزارش به مردم داده خواهد شد.

او يادآور شد: دستگاههاي موازي كه به‌صورت قانوني هستند نيز فعاليت آنها شفاف و صرفا در حيطه وظايف خود به كار گرفته مي‌شوند.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005