Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 17 خرداد 1384

معين: رد صلاحيت من موجب شد كه بيشتر با درد و رنج حذف‌شدگان سالهاي گذشته آشنا شوم

دكتر مصطفي معين كانديداي نهمين دوره رياست جمهوري در ادامه سفرهاي استاني خود وارد استان آذربايجان غربي شد و در جمع مردم شهرهاي كردنشين بوكان، مياندوآب و مهاباد سخنراني مي‌كرد.

به گزارش كميته خبر و اطلاع‌رساني ستاد مركزي دكتر مصطفي معين، در اين شهرها پيش از سخنراني دكتر معين، سخنرانان با امضاي موافقت‌نامه 15 گانه معين با اهالي كردستان تأكيد كردند كه معين تنها كسي است كه از پس از انقلاب تاكنون حاضر شده در خصوص اقوام، به ويژه قوم كرد صحبت كند. آنها يادآور شدند رأي به معين به مفهوم «نه» گفتن به حاكميت اقتدار و اعلام انزجار از كساني است كه با سياسي مذهب و دين خود را توجيه مي‌كنند. رأي به معين يعني اين كه نگذاريم در آينده و در تاريخ پارلماني مردم ايران انتخاباتي مثل انتخابات مجلس هفتم برگزار شود. معين نيز در صحبت‌هاي خود بر احساس مسئوليتش نسبت به «تبعيض‌هايي كه بر زنان، جوانان، دگرانديشان و اقوام در ساليان گذشته صورت گرفت تأكيد كرد و گفت: «رد صلاحيت من موجب شد كه بيشتر با درد و رنج حذف‌شدگان سالهاي گذشته آشنا شوم.»

وي افزود: «برايم تأييد شدن در برابر افكار عمومي مهم است و براي آمدنم به صحنه هم از كسي اجازه نگرفته‌ام چرا كه معتقدم ملت نياز به وكيل و قيم ندارد. او در اين سخنراني‌ها و پديده‌هاي جهاني چون حقوق بشر، مسائل زنان، جوانان و اقوام اشاره كرد و گفت: ما نيز بايد همگام با جهان حركت كنيم تا از تهديدات به وجود آمده مصون بمانيم. »

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

معين همچنين در مسجد جامعه مهاباد پس از نماز خواندن با اهالي اهل تسنن شهر در سخناني گفت: آنهايي كه در سراشيب مرگ هستند انتظار دارند جوان آينده‌دار كشور مثل آنها زندگي و رفتار كنند و به جهان نگاه كنند. پس از پايان سخنراني در مسجد جامع كانديداي اصلاح‌طلبان پيشرو به همراه نزديك به 1000 نفر از اهالي منطقه بر سر مزار محمد قاضي مترجم بزرگ و توانايي ايراني و كرد حاضر شد و با نثار چند شاخه گل نسبت به وي اداي احترام كرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23969

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معين: رد صلاحيت من موجب شد كه بيشتر با درد و رنج حذف‌شدگان سالهاي گذشته آشنا شوم' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005