Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 18 خرداد 1384

متن كامل پیمان‌نامه قالیباف با ملت ایران، شريف نيوز

پیمان‌‌نامه محمد باقر قالیباف كاندیدای انتخابات خطاب به ملت ایران منتشر شد.
متن كامل این «پیمان‌نامه» كه نسخه‌ای از آن از سوی ستاد انتخاباتی این كاندیدا به «شریف نیوز» ارسال شده است، به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
پیمان با ایران
ملت شریف ایران
جوانان، مردان، زنان سرافراز ایران اسلامی
فرزندی از فرزندان شما ملت غیور و عزیز ایران زمین، گامهای خود را برای خدمتگذاری به این مردم نجیب و آگاه استوار كرده است، تا پس از رای اعتماد شما در روز 27 خرداد ماه مسئولیت مهم ریاست جمهوری كه افتخاری بزرگ برای هر فرد محسوب می‌شود را به عهده گیرد و بزرگترین عبادت را به درگاه حضرت حق از طریق خدمت صادقانه و مجدانه به این مردم لایق و شرافتمند انجام دهد.
اینك در آستانه انتخابات ریاست جمهوری با خدای خود، امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر، رهبر فرزانه انقلاب ملت بزرگ ایران پیمان می‌بندم و آحاد ملت بالاخص فرهیختگان و اندیشمندان را در اجرای دقیق پیمان خود به شهادت و مراقبت می‌خوانم.
پیمان می‌بندم كه؛
1- تمامی تلاش خود را برای توسعه و آبادانی و پیشرفت همه جانبه ایران كه برازنده ایرانی است به كار گیرم، تا جایگاه منطقی و بین‌المللی ایران با توجه به امكانات عظیم مادی و انسانی آن، ارتقا یابد و كشور به الگوی بی‌بدیلی در منطقه و كشورهای اسلامی تبدیل شود.
2- تمامی مساعی خود و دولتم را برای افزایش رفاه مردم و تولید ثروت ملی به كار گیرم تا مردمی مرفه و شاداب و با نشاط داشته باشیم. رفع موانع تولید، تلاش برای تامین امنیت سرمایه‌گذاری خصوصی، ایجاد اشتغال مولد در كشور، كوشش برای دستیابی به توسعه همه جانبه و متوازن و عدالت محور، راهبرد اصلی دولت خدمتگزار شما برای تامین رفاه عمومی بالاخص در طبقات كم درآمد جامعه است.
3- مدیرانی متعهد، دین باور، مردم‌گرا، كارآمد و دارای بینش نظام‌مند در استفاده از امكانات و فرصت‌های را به كار گیرم و خدمتگزاری به مردم را به عنوان ركن اصلی دولت خود قرار دهم و در به كارگیری مدیران، اصل شایسته‌سالاری را به دقت رعایت نموده و با سلطه روابط حزبی و باندی و تبارگرایی در اداره كشور مقابله نمایم.
4- با مظاهر فساد و تبعیض، اشرافیت دولتی و عوامل به وجود آورنده آن مبارزه‌ای نظام‌مند و بی‌اغماض خواهم داشت تا تمامی عرصه‌های اداری اقتصادی كشور از فساد و رانت خواری و تبعیض، مبرا گردد و عدالت سرزمینی را در اقصی نقاط كشور برقرار سازم.
5- صداقت در گفتار و سلامت در عمل را همواره پیشه خود ساخته و از رفاه طلبی و تجمل‌گرایی بپرهیزیم و اطرافیان و نزدیك خود را مراقبت نمایم تا هیچگاه زندگی شخصی آنان از متوسط زندگی ملت ایران افزون نگردند.
6- كرامت و منزلت مردم را پاسدار باشم و حقوق شهروندی و انسانی آنان در عرصه‌های گوناگون را حمایت نموده و امنیت اجتماعی جامعه را برای برخورداری از یك زندگی شرافتمند مهیا نمایم.
7- فرهنگ نقد و پرسشگری و نظام مردم برای اعمال دولتمردن و آزادی‌خواهی و آزاد اندیشی را با توجه به نقش رسانه‌ها و اندیشمندان، گسترش دهم.
8- اهتمام جدی خویش را برای رفع نیازهای اقشار خدوم و زحمت‌كش جامعه به ویژه فرهنگیان پرستاران، كارگران، كشاورزان و بازنشستگان به كار بندم و بر احیاء و ارتقا منزلت اجتماعی آنان تاكید ورزم.
9- فرهنگ و هویت غنی‌ اسلامی- ایرانی را تعمیق بخشم و روحیه خودباوری ملی و وحدت و همبستگی عمومی را ارتقا دهم.
10- معنویت و اخلاق را در مناسبات اجتماعی توسعه دهم و بر ارتقا منزلت زنان و جوانانی ایرانی تاكید نموده و آنان را به مشاركت بیشتر در اداره كشور خود فرا خوانم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

این پیمان عهدی است با ملت عزیز ایران كه علاوه بر تعهدات و مسئولیت‌های مصرح رئیس جمهور در قانون اساسی، خود را موظف به اجرای آن می‌دانم و از خداوند متعال می‌خواهم كه اینجانب را در عهد و پیمانی كه با شما می‌بندم موفق و كوشا بدارد كه تضمین آن مراقبت و هوشیاری شما در طلب پاسخگویی اینجانب نسبت به عهد و پیمانم می‌باشد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23990

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'متن كامل پیمان‌نامه قالیباف با ملت ایران، شريف نيوز' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005