Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 18 خرداد 1384

معين: از هر فعل و انفعال و تصميمگيري پشت پرده جلوگيري خواهم كرد

دير يا زود مخالفان اصلاحات بايد در مواضع خود تجديدنظر كنند چرا كه سرنوشت اصلاحات را مردم آگاه و نخبگان با هم رقم خواهند زد.
به گزارش كميته خبر و اطلاعرساني ستاد مركزي دكتر مصطفي معين، وي در ادامه سفر خود به استان آذربايجان غربي در مسجد جامع سيدالشهداء شهر خوي حاضر شد و با بيان مطالب بالا گفت: با صلابت تمام از حقوق تمامي شهروندان حتي در حمام فين كاشان حمايت و دفاع ميكنم و از هر فعل و انفعال و تصميمگيري پشت پرده جلوگيري خواهم كرد.
وي كه در اجتماع كم نظير مردم شهرستان خوي كه تعداد آنها به بيش از 6000 نفر ميرسيد سخن ميگفت ادامه داد: رويكرد اصلاحات در دوره جديد رويكردي علمي است و دانايي حرف اول را در كشور خواهد زد.
وي افزود: برخورداري از شهروندان مقتدر هدف ديگر اصلاحطلبان است. چرا كه معتقديم مردمي كه از سطح آگاهي بالايي برخوردارند و حقوق اساسي خود را مي شناسند حتي در سختترين شرايط از حقوق خود دفاع خواهند كرد و اجازه تجاوز به حقوق شهروندي خود را به متجاوزان داخلي و خارجي نخواهند داد.
كانديداي اصلاحطلبان پيشرو بار ديگر بر تشكيل جبهه فراگير دمكراسيخواهي و حقوق بشر تأكيد كرد و اظهار داشت: در اين جبهه تمامي اقوام و مذاهب گروههاي اجتماعي و از همه مهمتر جوانان و نان حضور بسيار فعال خواهند داشت و اجازه كوچكترين تجاوزي را به حقوق هيچ شهروندي نخواهم داد.
معين تأكيد كرد: فضاي حاكم بر اين جبهه فضاي آزادي و عدالت خواهد بود و از تمام گروههاي سياسي و اجتماعي اعم از گروههاي اصلاحطلب، ملي مذهبي، نهضت آزادي درخواست كرد تا به اين جبهه بپيوندند و وحدت ملي كشور را تأمين كنند.
وي خاطر نشان كرد: انسان در چنين نظامي از كرامت انساني و عزت نفس برخوردار است.
معين در پايان راه نجات ايران را گذار از دمكراسي خواند و تأكيد كرد با تلاش مردم كه بدنه اصلاحات هستند دولت مقتدر اصلاحات تشكيل خواهد شد و پرچم اصلاحات با دستان پر توان ملت برافراشته ميماند.
حاشيه:
- جمعيت آن قدر زياد بود كه معين تقريبا نميتوانست داخل شود. در دو حياط مسجد و خيابانهاي اطراف مملو از افرادي بود كه براي ديدار با معين آمده بودند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

- خروج اتوبوس ايران براي همه ايرانيان به خاطر ازدياد جمعيت، 45 دقيقه طول كشيد كه بيرون برود.
وقتي اتوبوس ميخواست خارج شود خود كتر معين با بلندگوي دستي از مردم خواست راه رياست جمهورياش را باز كنند.
- «معين قهرمان است مصدق زمان است»، «آذربايجان يک کلام دکتر معين والسلام» از جمله شعارهايي بود که مردم سر مي دادند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24051

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معين: از هر فعل و انفعال و تصميمگيري پشت پرده جلوگيري خواهم كرد' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005