Click for Amazing Phone Card








شنبه 21 خرداد 1384

عليرضا رجايي در هجوم گروه هاي فشار همدان مجروح شد، امروز

گروه فشار همدان سخنراني عليرضا رجايي را به تشنج كشيد .
به گزارش رسيده ديروز پنج شنبه در جلسه حاميان نامزد اصلاح طلبان پيشرو در تالار فجر كه با استقبال گسترده شهروندان همداني روبرو شده بود عليرضا رجايي از فعالان ملي ـ مذهبي به سخنراني پرداخت در جريان سخنراني تعدادي از نيروهاي گروه فشار به جايگاه سخنراني حمله كرده و عليرضا رجايي را با سنگ مجروح كردند در نتيجه اين حمله جلسه نا تمام ماند و مردم با سر دادن شعارهايي عليه طالبان و استبداد اعتراض خود را به اين اقدام اعلام كردند.
دكتر مجتبي حيدري مسول مجاهدين انقلاب به همدان در اين باره به خبرنگار سايت امروز: گفت: متاسفانه به علت عدم برخورد با اتفاقات مشابه در چند ماهه اخير اين نيروها هر روز جري تر از روزهاي پيشين شده اند. وي درادامه با اشاره به حادثه روز گذشته و بستري شدن يكي از جوانان مدافع دكتر رجايي در اين حادثه از تحصن فرداي فعالان سياسي و فرهنگي استان همدان در اعتراض به اين خود سري ها خبر داد و اعلام كرد اين مراسم از ساعت يازده صبح فردا در مقابل استانداري همدان آغاز مي گردد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24210

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عليرضا رجايي در هجوم گروه هاي فشار همدان مجروح شد، امروز' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005