Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 29 خرداد 1384

وقوع تحولات غيرمنتظره انتخاباتي، بازتاب

خبرنگار بازتاب گزارش داد، روزهاي دوشنبه و سه شنبه اتفاقات مهمی در عرصه انتخابات بوقوع خواهد پیوست.
بخشی از این اتفاقات، مربوط به حمایت غیرمنتظره تعدادی از اشخاص مشهور و متنفذ جامعه از یکی از کاندیداهای حاضر در دور دوم انتخابات می باشد.حمایت این اشخاص که در مرحله اول انتخابات سکوت اختيارکرده بودند، موجب شگفتی افکار عمومی خواهد شد.

تحول دیگر انتخاباتی، همگرایی احزاب کاملا متفاوت و رقیب در حمایت یکی از کاندیداها می باشد که افکار عمومی را غافلگير خواهدکرد.

دراين حال برخي اخبار نيز از مخالفت يكي از بزرگان با انصراف هاشمي رفسنجاني از انتخابات حكايت مي كند.اين شخصيت با تاكيد براينكه انصراف هاشمي موجب بروز بحران در كشور خواهد شد به هاشمي رفسنجاني شرعا تكليف كرده است تا ازانصراف خودداري كند.
بخش دیگری از این تحولات مربوط به نامه مهدی کروبی به رهبر انقلاب می باشد.کروبی در این نامه اظهارات کنفرانس خبری روز گذشته خود را به صورت کاملا صریحی مطرح کرده است.
در انتهاي اين نامه آمده است:اينجانب بارها در سال‌هاي گذشته از‌ اينكه تعدادي از احزاب توسط قدرتمندان درست شده و رقابت را در ساير احزاب و گروه‌ها سخت كرده‌اند، انتقاد كرده‌ام. امروز براي آنكه خودم مشمول اين انتقاد نباشم و شائبه هرگونه سوءاستفاده از قدرت سياسي و اجرايي در تشكيل و ادامه فعاليت حزب منتفي شود، ضمن تشكر از ابراز اعتماد جنابعالي، از‌ اين لحظه از كليه مسئوليت‌هاي سياسي از جمله مشاورت حضرتعالي و عضويت مجمع تشخيص مصلحت نظام استعفا مي‌دهم.
قاعدتاً با شناختي كه از اينجانب در بين همه دوستان از جمله حضرتعالي وجود دارد، همگان مطمئن خواهند بود كه اينجانب كماكان بر اصول و آرمان‌هاي خود پافشاري خواهم كرد و اجازه نخواهم داد مرزهاي ضروري با افرادي كه مباني اصلي نظام يعني جمهوريت و اسلاميت را قبول ندارند شكسته شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اگرچه در هر شرايطي حتي دفاع از حقوق شهروندي كساني كه با آنها اختلاف عقيده دارم – چه متحجران و چه سكولارهاي مخالف حكومت ديني – را فراموش نخواهم كرد و به عنوان يك وظيفه بر آن پافشاري مي‌نمايم.
سلامتي جنابعالي، آباداني ايران و سربلندي نظام جمهوري اسلامي را از درگاه حضرت احديت مسئلت مي‌نمايم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24814

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وقوع تحولات غيرمنتظره انتخاباتي، بازتاب' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005